Hayrlı sabahlar ve işler ...Sn.Ergün bey Samurailer, 95 e kadar ki.. üretilenler Anadan doğma makaslıdırlar.Daha sonra üretilenler ise helezonlu arkadaşlardırlar.Bunları ,kimi arkadaşlar ,helezonu söküp tekrar makasa cevirirler .fakat bu işlem pahalı ve zaman alır.Bu Konuyu Tarık kardeşimiz cevaplasa daha yerinde bir cevap olur.Benim bilgiler az ve yetersiz kalır.iyi paylaşımlar.
Mehmet bey tabiki bildiklerimi sizlerle paylasayim ancak fikirlererimizi goruslerimizi paylasa bilirsek bu seklide aeaclarimiza mudahale edebiliriz .mehmet beyin dedigi gibi samuariler makasli ve helezyon model olarak uretildi ancak normalde 95 model kadar makasli uretilde sonra 96-98 model arasi helezyon uretildi yanliz 2002 modelde bile makasli sisteme dondu artik uretimde buda bir celiski olusturmuyor degil insan da ama makaslidan helezyona donmek cok ugras ve maliyet ister olmazli olur ama hazirini almak en mantiklisi olur bizler icin cunku malzeme bulmak uydura bilmek hele isi bilmeyen ustalarla ugrasmak zor ustaya parasini veriyorsun istedigin sekilde isini yaptiramiyorsun o yuzden makasli ise makasli helezyonlu ise helezyonlu islem ve yukselnej lazim ancak maliyet bu sekilde azaltiriz illa yapalim diyecekseniz gereken malzemeleri temin ederiz
Selam arkadaşlar bizim serseri Samu nun ,farları acarken,fanı açarken,vs gibi düğmelere dokunurken, abi hırlamaya başladı ,sanki cikle çekikmiş gibi oluyor.Elektirikci bi vatandaş baktı o kadar.karrburatörin yanında bir ufak hortum far onu cekince normale geliyor .Ha bu konuda birşey bilen varsa desin, babasının hayrına .iyi paylaşımlar ahali.
Arkadaşlar samurai nin direksiyonunda 60 km dolayında rahatsız edici titreme var sebebi ne olabilir.Bir bilen varsa faydalı bir paylaşım yaparsa iyi olur.Balans ayarlarını yaptım,ama gecmadi.daha neler olabilir.iyi paylaşımlar.
Abi o janti ters cevirdikten sonra titreme olayi bitmez eger.birde o jantla birlikte.mt lastik kullaniyorsan daha cok artar tek kurtukusun ya o janti degistirexeksin yada yuksek hizda kullancaksin baska yolu yok balans tutturamazsin bir suru kursun takmak zorunda kalacaksin
Selamlar sn.Tarık kardeş umarım iyisiniz,ne desem bilemiyorum.neyseki MT lastik takılı değil.normal 205-75-15 at var.Bilseydim yapmazım buda Bir ders olsun.Yapacak olan arkadaşlarda buna dikat etsin o zaman.iyi çalışmalar sağol.
Sayin mehmet bey lastik at ise bir sikinti olmaz dedigim gibi janttan dokayi titreme okuyor ancak bu janti ikinci jant olarak. Kullancaksiniz tornada yapilan jantlarin hepsinde bu var olmayan yok diyen dahaca duymadim bsta ben ;D
Selamlar sn.Ahali epey bir zamandır.buralara uğramaz oldum.Gelen giden arkadaşlar selam sabah olmamasından dolayı varsa kusurumuz afola.gelelim makaslara kavis vermeye arac ekonomik olarak yükselip kendisini havaya sokuyor.ben sürüşte pek öyle bir sertlik hissetmedim.Sanki biraz dengesi daha hassalaştı.birde direksiyon bağlantısında yağlanma başladı,bende olan değişiklkler bu halde.pek öyle hızlı ve meşakatlı bir zorlamada yapmadım.görüntü olarak iyi duruyor diyebilirim.şimdilik bu kadar herkese iyi paylaşımlar.
mehmet bey kaç cm lik açı kavis verdiniz veya maksimum samurainin makaslarına nekadar kavis verile bilir bilgi verirseniz sevinirim ..birde fotoğraf paylaşırmısınız eski hali yeni hali diye farkı yakalamış oluruz..
Selamlar Sn. Tarık bey kusura bakmayın bu aralar pek net e giremedim.şimdilikfotoğrafları ulaşamam ama en yakın zamanda inşaallah yüklerim.Kavis verdiğimiz zaman ölctüm yaklaşık 5cm civarındaydı.zamanla düzleşir dediler şimdilik pek bir fark daha belirmedi.iyi paylaşımlar.