alibey1
SÖYLEDİKLERİMDEN ÇOK SUSTUKLARIMDA SAKLIYIM
merhaba arkadaşlar aracım su eksiltme sorunu sebebiyle kontrole götürdüğümde usta motor üst kapağının sökülerek kontrol edilmesi ve conta değişiminin gerçekleşmesini belirtti kapak kontrol için kapakçıya götürüldü yapılan basınç testinde kapakta tamiri mümkün olmayan bir bölümde küçük bir çatlak tespit etti ve kapağı değiştirme kararı aldık uzun araştırmalardan sonra kapakçı ustanın aracılığı ile getirilen kapak aynı test sonuçlarında sağlam çıktı ve gerekli işlemlerden sonra yerine takıldı aracın radyatörü şişlendi kartel temizlendi yağı yenilendi marşa basıldı... işte esas sorunlarım bundan sonra başladı aracım eski çekiş performansını göstermiyor ve marş a basıldığında eksozdan mavi bir duman atıyor yani yağ yakıyor. motoru toplayan ustaya sorduğumda sibop ayarlarının EMME = 20 EGZOS= 25 olarak ayarlamış olduğunu öğrendim ve bir başka ustada bağlamış olduğu avans makinesi sonucuna göre birazda avans kaçıklığı olduğunu belirtti .. sizden istewdiğim yardım konusu şu kapakta sorun olduğu tespiti yapılıp belirttiğim işlemler yapılıncaya kadar aracımda mavi duman atma ve performans kaybında şu anki kadar aşırı bir düşüş söz konusu değildi aracımdaki sorun sizce neyden kaynaklanıyor olabilir lütfen yardımcı olurmusunuz göstereceğiniz ilgiye şimdiden teşekkür ediyorum ..

