KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
2008 model aracın arka frenleri neden kampanadır anlamadım
araç kıçını kaldıramıyor benzinli tipinde
dizeline otomatik vites neden konulmaz
4lL kadar koyuyorsun maden yokuş iniş destek sistemini niye koymuyosun
ya hele hafif bi yokuş gördümü bas bas bağırıyo ya deli ediyo beni, bağırdığı kadar bide gitse
bu aralar ben benim suziye acayip tavım her an paketleyebilirm..
mirali merhaba
düşüncelerinin katılmamak elde değil....
yokuş iniş sistemini şanzımanla çözmeye çalışmışlar ama oda başarısız olmuş sana katılıyorum..
diğer konu ise bildiğim kadarıyla Türkiye de bu modellerden yok...buda satışta yüksek maliyet olduğundandır diye düşünüyorum
paylaşımın için teşşekkürler
7 vitesli şanzıman hikaye. Türkiye burası kim takar en son teknolojiyi Şahsen umrumda bile olmaz. Sanayideki ustanın anladığı teknoloji lazım. 1.4-1.6 dizel motorlu 4x4 getirip makul bir fiyata satmaları lazım asıl yapılması gereken bu. Bunun üzerine arazi donanımı olarak orta diferansiyel kilidi ve arka tarafta lsd olsa yeter. Arazi vitesi olarak da düşük devirli bir 1. vites yeter, ama otomatik olmalı ki balataları yakmayalım Bundan fazlasını isteyen aracı modifiye edebilir, ama ben aracın orjinal halinin asfalt güvenliğini riske atmayan suv tasarımlarından olmasından yanayım. Çünkü normalde insan aracını alır işe gider, hafta sonu geziye gider, yılda 2-3 hafta uzun yola gider tatil yapar. Yani %90 asfalt üzerinde dolanır, ve offroad yapmak için ikinci bir araç almak ta genelde lüks kaçar. O yüzden orta yolun bulunmasında fayda var.
Hal böyle iken diyeceksiniz ki normal binek araçların ne kusuru var onlar da bu saydıklarının çoğunu yapıyor. Yapıyor ama 1) ikide birde aracın altını vuruyorsunuz karteri delip yolda kalmak işten bile değil, 2) en ufak bir çamur birikintisinde patinaj yapıp orada çakılıp kalabilirler, çoğu şehir içinde asfalt üzerinde bile patinaj yapıyor. Yani hafta sonu gezintinizin tadını kaçırmak istemiyorsanız 4x4 gerekiyor malesef ama iyi bir suv genelde yeterli oluyor arazi aracı şart değil.
selamlar
yakıt depo kapağı içeriden açma kolu ve arka bagaj kapısının açma kolu pek sıhhatlı değil gibi bir çok grand vitara da arka bagaj açma kolu kırık durumda yakıt kapağı ise tutukluk yapyor.
arkada an azından lsd olmalı aslında benim istediğim içeriden sürücü kontrollu şalter veya düğme gibi arka aksa %100 kilit
daha yüksek derecede karın açısı (bugun freelander 2 ve honda hrv gibi aracların karın açıları bizden daha iyi fakat onlarda tam olarak 4wd değil)
2.0 otomatik kullanıyorum aslında türkiyede 2.0 (xl-7deki gibi ama daha güçlü) veya 1.6 dizel motor ile getirseler çok çok satar buna inanıyorum
merhaba buggy
sanırım debimetre gibi orjinali pahalı çıkmalarına bile fahiş fiyatlar isteniyor, plastik aksamlar zor bulup getirtilmesi de pahalıya çıkıyor bu konulara değinmek istedin.
katkılarından ötürü teşekkürler..
merhaba olasiliksiz
tabi senin mantalitende olan insanlar çoğunlukta.. yani %90 asvaltta kullanılıyor oluşu.
1.4 veya 1.6 dizel motor olayı gerçekten katılıyorum. hem vergi hemde yakıt tasarrufu sağlar.
merhaba murat köseoğlu
düşüncelerine %100 katılıyorum.bende 2.0 kullanıcısıyım.
daha önceki aracım vitara 94 modeldi depo kapağı takılıp dururdu..
motor konusunda da hem fikiriz
merhaba buggy
sanırım debimetre gibi orjinali pahalı çıkmalarına bile fahiş fiyatlar isteniyor, plastik aksamlar zor bulup getirtilmesi de pahalıya çıkıyor bu konulara değinmek istedin.
katkılarından ötürü teşekkürler..
Söylediğin gibi özellikle plastik aksamlarda fiyat bir tarafa bulunmama sorunu da var. Araç eşimin, 95 Vitara 3K. Bir ön ve bir arka jant göbeği için üç servisle konuştum, özel siparişle iki ayda getirebileceklerini söylediler. İstedikleri fiyatla benim CJ'ye jant alırdım. Sorunu buraya yazdığımda yardımcı olan arkadaşlar sayesinde ikinci el olarak buldum. Bir yıldır da ön havalandırma kanalının kanatçıklarını arıyorum.
Motor ve yürüyen aksamdan daha çok plastik parçalara birşey olmasın diye dikkat ediyoruz.