TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ahk40056 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 22
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 6,197

ahk40056

Ana Kamp
Mesajlar
41
Tepkime Puanı
0
Aracımız Yeni L200 İNSTYLE.Aracımız daha 46.000 kmde frende titreme arızasını 4. kez verdi.aracı servise götürdük ve yine disklerin değişmesi gerektiği söylendi.konu servis tarafından temsa garanti ye iletildi.AMA TEMSA ARACINA SAHİP ÇIKMAYARAK ARACI GARANTİ KAPSAMINDA YAPTIRMADI. TEMSA yla görüştüğümüzde diskin 26 binde değiştiği ve 20.000 kmde bizim diski bitirdiğimizi ve diskin sarf malzemesi olduğu söylendi.ayrıca temsadan mühendislerinin aracı gelip incelenmesi istediğimizdede aynı arızayı BİR SENEDE 4 KERE tekrarlayan araca tekrarlayan arızası yok diyerek ret cevabı verdiler.TEMSA ARAÇLARINA SAHİP ÇIKMIYOR.DAHA 1 BUÇUK YAŞINDA 45.000 KM DE L200 LERİN EN ÜSTÜ İNSTYLE ARACI 1 SENE İÇİNDE AYNI ARIZAYI 4 KERE TEKRARLIYOR TEMSA GELIP NEDENINI ARAŞTIRACAĞINA MÜŞTERİYE BAHANE UYDURUP KAÇMAYA ÇALIŞIYOR.

AYRICA GEÇEN GÜN SERVİSTE YİNE AYNI Bİ L200 İNSTYLE(178 BG) GÖRDÜM.ARAÇ DAHA 7,000 KM DE AYNI FRENDE TİTREME ARIZASIYLA GELMİŞ AYNI SEKİLDE DİSKLER DEĞİŞMİŞ. DAHA 7,000 KM DEKİ Bİ ARACIN BÖYLE BİR SORUNU VERMESİ DAHA 46,000 DEKİ Bİ ARACIN 4 KEZ BU ARIZAYI VERMESINE BAKIP ARTIK TEMSANIN BU ARAÇLARI INCELETMESI LAZIM.
 

Etiketler

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

yasarergun' Alıntı:
hemen konu ile ilgili detaylı şikayetinizi ve çözüm önerisini içeren bir yazıyı noterden ihtar çekin sonrasında tüketici mahkemesine verin

Disk sarf malzemesi o yüzden herhangi birşey olmaz ..
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

Fantastic Light' Alıntı:

Disk sarf malzemesi o yüzden herhangi birşey olmaz ..
Mitsubishi için genelde işten anlayanlar ülkemizde hakettiği ilgiyi görmeyen kaliteli araç derler bencede öyle ancak ülkemizde ona gerekli ilgiyi göstermeyen temsa bence buda tabiki satışlarına yansıyor colt lancer örnekleri bariz çok kaliteliler fakat satmıyorlar daha iki hafta önce başımızdan geçen bir örnek 2006 model massey ferguson marka ithal traktör tarlada kaldı (garantisi bitti) servis arandı geldi çekildi sorun debriyaj balata sistemindeydi (sarf malzemesi denilebileceği bariz) servis sorunun herhangi bir sebeple sıyıran pim segman benzeri bir aparatın sisteme zarar verdiğini tespit etti ve makinanın debriyaj sistemini komle değişti hemde garanti kapsamında(daha öncesinde servis harici işlem görmediği tespit edildi) ve arıza süresince asistan traktör verebileceklerini bile söylediler ve iki gün içinde teslim.
Servisteki yetkili eskiden olsa yani yerli distribitör zamanında garantiniz bile olsa masrafı karşılayamayabilirdik ancak artık MF global bizzat kendisi ilgileniyor bu konularla çok titizler ve müthiş bir iş ahlakına sahipler dedi ve tabiki tarafımızdan olay anlaşıldı ingilizin ve bizim anlayışlarımız arasındaki fark
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

irtibata geçin bence japonlar mutlaka ilgilencektir (global mitsbishi)
http://www.mitsubishi-motors.com/en/index.html
 



Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200


Kesinlikle haklısınız ama elden gelen birşey yok ..
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

DAHA 46,000 DEKİ Bİ ARACIN 4 KEZ BU ARIZAYI VERMESINE BAKIP ARTIK TEMSANIN BU ARAÇLARI INCELETMESI LAZIM.


Öyle bi kabiliyetleri olsa yaparlardı muhtemelen. Yapamadıkları için konuyu hasır altı etmeyi tercih etmişler gibi geldi bana.
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

Fren balatası sarf malzemesidir.Fren diski değil ! Benim başıma ford connect ile bu sorun geldi 15.000 km de diskler titreşim yapmaya başladı. Servis önce sarf malzemesi dedi. Israr ettik sonra yaz aylarıydı aniden yağmur yağınca ısınan diskler çarpılmıştır dediler. Bizde yağmurda aracı sırtımıza mı alıcaz dedik. Hem sonra her yağmurda bütün servislerin çarpılan diskli araçlarla dolması gerektiğini söyleyip otosana şikayet ettik. Sonuç olarak garantiden değişti. Bence işin peşini bırakmayın...
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

... Israr ettik sonra yaz aylarıydı aniden yağmur yağınca ısınan diskler çarpılmıştır dediler. Bizde yağmurda aracı sırtımıza mı alıcaz dedik.
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

araç şirket üzerine kayıtlı olduğu için hiçbir şey olmuyormuş.eğer sahış üzerine olsa kesin değişir diyorlar.fakat şirke olunca yasalar değişiyormuş.
 



Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

mıtsubishinin merkezinede dilekçe yazıcağım fakat e-mail veya fax ını bulamadım bilen arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa iyi olur.
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

Aynı şey fiat ducato midibüsümde başıma gelmişti. Çakalllar çakma balata ve disk takıyordu heralde. Fiatı birbirine kattım, bedava değiştirdiler hepsini. Tavsiye ederim.
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

2008 intense lüx sahibiyim.Malesef l200 lerin çoğunda aynı sorun var.Ben 20.000 km sonra diskleri taşlatmıştım.ayrıca 1800 mt rakımdan sonra aracı hareket ettirmek hatırı sayılır bir şekilde düşüyor.4L konumunda gitmek zorunda kalıyorsunuz.Onun haricinde girip cıkamayacağı yer yok gibi.
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

Diskler konusunda birşey diyemem ama tüm turbodizel araçlarda havabasıncına göre turboyu ayarlayan bir mekanizma var. Yüksek rakımlı yerlerde hava basıncı azaldığı için turbonun performansı etkilenir bu nedenle müşürün uygun rakım'a göre serviste ayarlanması gerek. Bu ayarlama nasıl yapılıyor Serviste bilenler vardır mutlaka.
 

Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

aracın bunu kendisi ayarlaması lazım bi sorun olabilir 2900 rakımda ben 1.6 vitarayla sorun yaşamadım gerçi atmosferik motorlu ama
 



Ynt: TEMSANIN SAHİP ÇIKMADIĞI L200

sahin05' Alıntı:
aracın bunu kendisi ayarlaması lazım bi sorun olabilir 2900 rakımda ben 1.6 vitarayla sorun yaşamadım gerçi atmosferik motorlu ama
Benzinli motorlar için sözkonusu değil bu olay. Bu konu daha önceden de konuşulmuştu. Otomatik olarak kendi rakım ayarını yapan motor var mı bilmiyorum ama mitsubishi de bu işi manuel serviste yapmak gerek. http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=59961.msg703717#msg703717