Bilgi paylaştıkça güzeldir,bende araştırmalarım-sizlerden ve çevremden öğrendiklerimi paylaşmaya gayret gösteriyorum işte
Gelelim aracı soymadan önceki birkaç operasyona,idareten 235/85/16 lastik taktım ve malum yükseltince komik durdu. B u arada araç yaylı olduğu için vx80 aracımdan kalan standart yay ve amortisörleri,direksiyon amortisörü dahil taktım ve tam istediğim gibi harika yükseldi. Ancak arka amortisörler farklı olduğundan onları başka marka taktım.
Bu araçda arka kısımdaki amortisör farkı şu; Sürücü tarafı çivili kısa,yolcu tarafı halkalı uzun. Eğer sizde 80 kasa kiti takarsanız; Kısa taraf 53-54 cm,uzun taraf 58-59 cm tam açıkken ölçüsü olması gerekiyor zira artikülasyonda sıkıntı yaşarsınız.
Snorkel montajıda yaptık ve aracı kaporta boyay vermek için soymaya başladık.
Ohooo sabah böyle değildi bu araç, birden canlanmış kanlanmış...
Akşam bir daha bakayım bu sayfaya bakalım neler olacak
Elinize sağlık iyi günlerde binin, çamurlayın. Süper makina...
Ohooo sabah böyle değildi bu araç, birden canlanmış kanlanmış...
Akşam bir daha bakayım bu sayfaya bakalım neler olacak
Elinize sağlık iyi günlerde binin, çamurlayın. Süper makina...
Evettt artık çürük çarık işlemine geldi sıra. Konunun başında belirttiğim gibi gerek yaşı,gerekse kullanan kişinin teknesinin oluşundan dolayı arka davlumbaz+stopların altı+marşpiyeller+kapıların alt kısımları(özellikle arka bagaj 2 kapı altı) beklediğimden fazla çürük çıktı.
Bu arada bir önemli bilgi daha; Çeki demiri olan araç alırken muhakkak iyice expertiz yaptırın. Karavancı ise sııntı yok(en fazla baskı balata veya otomatik şanzuman sorunu olur) ama tekne çekip birde üstüne suya indirmişse birazdan göreceğiniz fotoğraflarla karşılaşma ihtimaliniz çok yüksek. ;D
Camlar+döşemeler+taban halısı+ön torpido hepsi söküldü. Sevindirici haber,aracın iç karoserinde ve torpidonun altında leke bile olmaması
Fotoğrafların bazıları cep telefonu olduğundan kalite problemi yaşanabilir kusura bakmayın
Bu arada şaşırdığımız bir olay oldu,aracın arka yan camlarını söktüğümüzde(ilk defa sökülüyor) yeni nesil siyah tip silikon kullanıldığını gördük. 40 senelik bu sektörde olan camcı ustam bile şaşırdı.
Veeee çürüklerimizzzz ;D ;D ;D
Bir çok insan bu tarz şeyleri bırakın yayınlamayı,konuşmaz bile ama hepimiz bu camianın içindeyiz ve neyin ne olduğunu az çok biliyoruz. Bundan dolayı paylaşmakda sıkıntı görmedim. Benim için yapılırken keyif aldığım bir yaşantıyı eminim birçoğunuzda seviyorsunuzdur. ;D ;D ;D
Bu arada fotoğraflarda göreceğiniz gibi daha önceden araç bir ameliyat geçirmiş fakat klasik olduğu üzere kaportacı kişi adam gibi yapmayıp,boyacı yardımıyla bol macunla işi kamufle etmişler.
Çamurluktaki daha önceden yapılan eklerin kötülüğünü gösteren resimler
Araçda beklediğimiz gibi çürük çıkan tek yer ön camı yatırdığımızda karşılaştığımız görüntüydü. LJ 73 araçlar ve hatta bu tarz hard toplu araçlarda ön camın alt kısmı hep çürük çıkar. Sebebi ise ön camın altında fitil olması(üstü açılınca cam öne yatırıldığından) ve bu fitilin su almasından dolayı zamanla çürümesi.
Harika araç maşallah
Aracınıza yakından canlı bakılınca daha heybetli duruyor.
Bu araç için tasis antalyaya gidecektim işlerden dolayı gidemedim size nasip miş
Örnek olacak bir tane daha 70 serisi uykudan uyandırılıyor.
Harika araç maşallah
Aracınıza yakından canlı bakılınca daha heybetli duruyor.
Bu araç için tasis antalyaya gidecektim işlerden dolayı gidemedim size nasip miş
Örnek olacak bir tane daha 70 serisi uykudan uyandırılıyor.
İlhan bey teşekkürler,bu arada sizden aldığım eğim ölçeri monte etmiştim çok güzel olmuştu tekrar teşekkürler. ;D ;D ;D