Resimlerde gözüken 235/85/16 ları sattım ufak geldi.
Lastik olarak 285/75/16 taktım şuan yani 33 e denk geliyor daha fazla büyütmem,jant olarakda 80 kasa Lexus jantlarını taktım. Ama uyugun bir ayna mahruti ayarlarsam o zaman bakarız duruma.
Booger için henüz vakit var,enazından öncelik listesini tamamlamam gerekiyor ;D Sonra Erkancığımla özel bir gece geçireceğiz tabiki ;D ;D ;D
Erkan'cığınla kampta beraberdik hastaydı.
Dün gecede Bolu'da kaldı abi.
Tam kıvımında özel gece için.
Bence bu fırsat kaçmaz, kafası karışıkken al sen Boggerları heheheh
35'e ayna mahruti gerekiyor mu bu araçta ?
Bende durma soru soruyorum ama bilgili birini bulmuşken ne öğrenirsek kar diye
Belki bir gün lazım olur bu bilgiler
Erkan'cığınla kampta beraberdik hastaydı.
Dün gecede Bolu'da kaldı abi.
Tam kıvımında özel gece için.
Bence bu fırsat kaçmaz, kafası karışıkken al sen Boggerları heheheh
35'e ayna mahruti gerekiyor mu bu araçta ?
Bende durma soru soruyorum ama bilgili birini bulmuşken ne öğrenirsek kar diye
Belki bir gün lazım olur bu bilgiler
Valla herkez kafasına göre büyük ebat lastikleri takıyor ama bana göre çok ama çok yanlış,biraz yurtdışı sitelerine üye olup muhabbetlerde yer alsalar doğrusunun ayna mahruti takmak olduğunu öğrenirler. Orjinal ebatın 1 kademe üstü ok ama 2 veya 3 kademe herşeye zarar. Makinayı yormaktan tut,aktarma organlarının zorlanmasına,alttakım falan yani zincirleme zarar.
Bu tarz bilgileri söyleyincede,ukala-çok bilmiş oluyorsun zaten artık bende bu tarz teknik bilgilere bir yorum yazmıyorum.
Mesela kilit konusuda var,hiç kimse aracına kilit takarken akslarını deyiştirmiyor,sonra zaman geçince aks kesince,ahh-vahh.Standart aks hiçbirzaman kilitli diferansiyele uzun süre dayanamaz.Bu iş birbire bağlı bir sistem,eksik yaparsan zayıf yerden patlak verir.
Aracım, Kürşatın(Tempus) aracının yapıldığı yerde yapılıyor,özel rica ettikleri için 2 haftadır benimkine ellemediler, malum Kürşat daha kıdemli. ;D Önümüzdeki hafta kaldığımız yerden devam edilecek. Bende sabırsızlandım.Tahminime göre Şubat sonu biter,hem araya iş alınıyor,bende özen gösterdiğim için çok acele etmiyorum
Valla herkez kafasına göre büyük ebat lastikleri takıyor ama bana göre çok ama çok yanlış,biraz yurtdışı sitelerine üye olup muhabbetlerde yer alsalar doğrusunun ayna mahruti takmak olduğunu öğrenirler. Orjinal ebatın 1 kademe üstü ok ama 2 veya 3 kademe herşeye zarar. Makinayı yormaktan tut,aktarma organlarının zorlanmasına,alttakım falan yani zincirleme zarar.
Bu tarz bilgileri söyleyincede,ukala-çok bilmiş oluyorsun zaten artık bende bu tarz teknik bilgilere bir yorum yazmıyorum.
Mesela kilit konusuda var,hiç kimse aracına kilit takarken akslarını deyiştirmiyor,sonra zaman geçince aks kesince,ahh-vahh.Standart aks hiçbirzaman kilitli diferansiyele uzun süre dayanamaz.Bu iş birbire bağlı bir sistem,eksik yaparsan zayıf yerden patlak verir.
tuğsan kardeşim , mustafad(mustafa demirel) beni bu konudan yeni haberdar etti..her şeyden önce sana kolaylıklar diliyorum..yukarda yazdıkların benim için önemli .sana katılıyorum.benim aracın diff oranı 4.11 ..33'' lastik kullanıyorum.35 '' takmayı düşünüyorum.sanırım sen de aynı şeyi istiyorsun..bigilerini paylaşırsan sevinirim.diğer arkadaşlardan da bilgi aldım ama seninde fikrin önemli..deneyim paylaşımı konusuna gelince ;sen benden daha cesur ve deneyimlisin.yaş olarak senden büyük olsam da,1 yıldır offroad yapıyorum...senin LJ resimleri gördükçe ne kadar önemli bir işe kalktığını görüyorum...böyle bir operasyona ben asla cesaret edemem.iyi ustalara sahip olduğunuz için çok şanslısınız.doğrusu ,izmirde bu tarz işleri yapacak yetenekli ve titiz usta olmadığı için hiç böyle işlere girmiyorum.yıllar önce binek aracımı böyle bir toplamaya sokmuştumda ,anamdam emdiğim süt burnumdan gelmişti.küçük işlerin dışında ustalarla görüşmemek daha hayırlısı..benim fj73 aldığımda çok bakımlı olduğu için hiç toplamaya sokmadım.periyodik bakımdan başka bir masrafı yok çok şükür.aracımın resimleri sitede var. görmüşsündür..senin arslan için benim yapabileceğim bir şey olursa elimden geleni yaparım..tekrar kolaylıklar diliyorum..bu uğraşı sonunda toyotaya keyifle binmeni diliyorum..toyota olsun,,çamurdan olsun...