ama siz kamp faaliyetleri için TMAX alıp ,bagaja çok sağlam bir kabloyla 3 aküyü 105 veya marin jel akü 125 amper olarak koyarsanız ,çok rahat edersiniz emin olun ,
Canada' daki aile dostlarımız Grand Cherokee satıp Hibrit Lexus SUV aldılar... araçta bi sürü jel akü gibi bişeyler bide içten patlamalı benzinli motor var...
Benzinli motor bazen kendi kendine çalışıp aküleri dolduruyor, akülerde tekerleri çevirecek elektrik motoruna güç veriyor...
Canada' daki aile dostlarımız Grand Cherokee satıp Hibrit Lexus SUV aldılar... araçta bi sürü jel akü gibi bişeyler bide içten patlamalı benzinli motor var...
Benzinli motor bazen kendi kendine çalışıp aküleri dolduruyor, akülerde tekerleri çevirecek elektrik motoruna güç veriyor...
hayır otomatik atlarsa ,zaten amaçtan çıkmış olur amaç ydağlarda kalmamak ,ikinci aküye düğme yardımı ile geçiyorsun ,sonrada marşa basıp gidiyorsun bu hafta sonu kampta bana 2-3 kere olduğu gibi ;D ;D ;D
Anladım abi, yani hazırda yedek akün olyor hep... Bagajdan çıkarıp takmak yerine hep bağlı, biterse şarjlı...
Amacı anlayınca oturdu kafama şimdi.. Sağol....
Yok sanmıyorum onu kastetmemiştir, marş anında dehşetengiz bir akım çekiliyor, 150-200A çekse böyle bir dinamoyu çevirecek akünün 250-300A den aşağı olmaması lazım ( 1 saat için ve motor da yanmazsa tabii ;D ;D)