Toyotacılar Muhabbet Köşesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tugsan75 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 19,670
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,044,005
Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Cihan selam,

benim olayı az çok tahmin edersin, gezelim çamura girelim, hem otoyol da gideyim, hem de çamurda utanmayayim. ;D
Mesela Karsa giderken güvenlik anlamında problem yaratmasın, off-road a girince de tatmin etsin istiyorum. AT lastik otoyolda iyi ama çamurda zayıf. Benim ağırlık off-road ama araziye ulaşırken gideceğim otoyolda da ( benim seyir süratim 90 , max.110 km ye çıksam yeter)
güvenli olmak istiyorum.
Bilmem anlatabildim mi?

cihanülker' Alıntı:
günaydın burakçım insa turboyu ,bilmiyorum ama cooper stt ,çok farklı bir lastik ,bugüne kadar kullandığım mt lastiklein içinde en verimlisi diyebilirim ,her şartta tabi yarışa girmeyeceksen , ;D
 

Etiketler






Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

çağlar, haklısın en güzeli ayrı takım bulunması ama beim için imkanı yok.
bu sebeple optimum çözüm seçmeye çalışıyorum.
Toyota buluşmasında mesela MT lastikle Antalya dan, Osmaniye den gelen arkadaşlar oldu. Yani Soğucağa kadar AT sonra çıkar tak MT leri pek olacak bişey değil tabi ;D

Optimum kelimesi çok önemli, yani benim istediğim otoyolda AT gibi olmasa da yakın bişey, arazide ise AT den ;D hallice.

 

Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Arkadaslar merhaba,
Caglar kardes senden bir bilgi rica edicem,toyota bulusmasindan hatirlarsan Antalya dan Erdogan Abinin beyaz VX-R araci vardi,hatta kaputun ustundeki toyotoa logosu senin
resimde,bu aracla ilgili bilgi varmidir ozellikle yukseltme kitinin detaylari

Selamlar
Altan
 

Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

AHMET07' Alıntı:
32 ler bucantlara takman yanlışderim

Minik bir bilgi eklemesi yapıyım abi izninle.

32x11,50 R 15 .......8"-10" aralığındaki jantlar için öneriliyor.
Sadece bir dip not olması açısından koydum bunu
 

Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Burak merhaba,bende cooper stt kullanıyorum.Stt ler çok agresif bir lastik değil ve uzun yolda da ne seni nede arabanı yorar.İnsa nın verdiğin modeline baktımda,o desenin bence çamurda Stt ler gibi performans sergileyeceğini tahmin etmiyorum.Ama dersenki İnsa Special Track deseni o zaman başka.Special track %95 offroad için üretilmiş ve asfaltta sanki paletli araç kullanıyorsun hissi veriyor. ;D Tek araç ve uzun asfalt yolculuğuna hiç uygun değil.
 




Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi


altan abi ,vxr ardoğan abinin arabasıydı bildiğim kadarı ile dubai versiyon bir araç, 2 adet stepne, fabrika çıkışı vinç ve tamponu, ve en önemlisi fabrika çıkışı yükseltme var standart yani yaklaşık 3-4 inç civarıydı yanlış hatırlamıyor isem ,ama 80 kasaları yükseltmek kolay
 


Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

CDM-SUBARU' Alıntı:
Minik bir bilgi eklemesi yapıyım abi izninle.

32x11,50 R 15 .......8"-10" aralığındaki jantlar için öneriliyor.
Sadece bir dip not olması açısından koydum bunu

Abicim yazıp durma şunu, 40 yanak 22 inch jantlı araba değil bizimkiler yanak kesiti çok uzun 2-3 inch i tolere edebilecek esnekliğe ve uzunluğa sahip ;D ;D ;D

arazi lastiğinde fazla geniş jant lastiğin sıyrılmasına sebep oluyor.
 


Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi


Burak,böyle bir durumda,bu kadar sert çamur lastiği çok saçma olur.
Evet,çamurda ki aslında buna daha çok kanal çıkışı diyelim,avantajlı olursun.
Ama ben bunun yanında,kanal dışı yol şartlarınıda düşünürdüm.
Özellikle kuru ve ıslak asfaltı.
İşte bu yüzden bence,çok gereksiz bir macera arayışı olur.
Bahsi geçen STT zaten senin için çamur v.s sorunsuz olucaktır,ama bu denli sert çamur lastiği,diğer yol disiplinlerinde ne yazıkki gereksiz derecede risk almana sebep olucaktır.
Daha söylenecek 1-2 şey varda,onu burdan söyliyemiyorum
 



Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Ya pardon pardon,lastik modellerini karıştırdım ben ;D
Yukarda yazdıklarımı unutun lütfen ;D