Bence bir genelleme yapmak yanlış olur. Aynı seri araç farklı oranlı diferansiyellerle üretilmiş olabilir.
Aksi halde toyotanın kod listelerinde kodlar aracın model numarası ile belirtilirdi.
Yetme. 31'' kullandığın kabul edilir ise sadece çap değişikliği sebebi ile %12-13 güç düşüşü olur. Bu sebeple 3,7 oranını, 4,11'e çıkartman gerekir. Birde lastik genişliğinde de artış olacak. En iyisi 4.56 oran diye düşünüyorum.
Daha önceki konuşmalarda 37 10 şanzıman oranının enfazla 33 lastıkle uygun şekilde rampalarda yıgılıp kalamaması için yeterli olduğu ama 35 lastıkle sorun çıkartabileceği yazılmıştı yanlışsam düzeltin
Daha önceki konuşmalarda 37 10 şanzıman oranının enfazla 33 lastıkle uygun şekilde rampalarda yıgılıp kalamaması için yeterli olduğu ama 35 lastıkle sorun çıkartabileceği yazılmıştı yanlışsam düzeltin
Daha önceki konuşmalarda 37 10 şanzıman oranının enfazla 33 lastıkle uygun şekilde rampalarda yıgılıp kalamaması için yeterli olduğu ama 35 lastıkle sorun çıkartabileceği yazılmıştı yanlışsam düzeltin
Doğrudur. 33'' ile az birşeyler hissediliyor. Ama yaklaşık geçtiğimiz yazdan beridir kullanıyorum. Araziye de çıktım. Bir şikayetim yok. Ama şu kesin ki 5. vitesi daha az kullanır oldum. Bir yerlerden 4.11 ayna mahruti ayarlayıp taksam eminim daha iyi olacak.