Burak kardeş bulursan bizim için enfes bir kaynak olur gitmeden prova yapmış oluruz süper olur cd ye çevirdikmi çoğaltmak kolay izler izler kendimizi motive ederiz hem gezilcek görülücek yerler konusunda bizlere ansiklopedilik bilgi verir.
Soru: Şanghay limanından 8-10 adet sahibi tarafından bindirilen Türk plakalı aracın gemi ile İstanbul’a gelmesinin maliyeti yaklaşık ne kadardır?
Cevap:Bu isi part cargo gemi kiralama ile yapmak zor zaman da alir cunku regular sefer yoktur bu gemilerde min 8-10 bin tonluk bir gemide part cargo yer bulmak icin cok kastirman lazim. En mantiklisi arbalri continere sabitlemek ve duzenli (haftalik sefer var) yuklemek olur. Yanlisim yok ise 40” cntr iki arac alir (cok buyuk araclar yuklemiyeceksen) 40” cntr de Fob shanghai- Istanbul yaklasik 5000 usd gelir
40'' Cont. içinin ebadı 11.8 mt. x 2.3 mt.
Herhalde iki tane LC 60 veya 80'i ters yüz koymak lazım ;D Benimkini ters yükletmem söyleyeyim ;D
Soru: Şanghay limanından 8-10 adet sahibi tarafından bindirilen Türk plakalı aracın gemi ile İstanbul’a gelmesinin maliyeti yaklaşık ne kadardır?
Cevap:Bu isi part cargo gemi kiralama ile yapmak zor zaman da alir cunku regular sefer yoktur bu gemilerde min 8-10 bin tonluk bir gemide part cargo yer bulmak icin cok kastirman lazim. En mantiklisi arbalri continere sabitlemek ve duzenli (haftalik sefer var) yuklemek olur. Yanlisim yok ise 40” cntr iki arac alir (cok buyuk araclar yuklemiyeceksen) 40” cntr de Fob shanghai- Istanbul yaklasik 5000 usd gelir
40'' Cont. içinin ebadı 11.8 mt. x 2.3 mt.
Herhalde iki tane LC 60 veya 80'i ters yüz koymak lazım ;D Benimkini ters yükletmem söyleyeyim ;D
arakadaslar harika dusunceler ve destekler bunlar, haftaya istanbula geldigimde tum bunlari ayrintili konusalim, amacimiz mumkun oldugu kadar sponsor destegi ile saglamak bu tur seyleri, gemi ile yolculuk ve diger masraflar gibi, oncelikle profesyonel bir dosya hazirlamamız gerekecek, bu konuda kimden destek alabiliriz acaba... en azindan bu projenin ayaklari yere basan bir proje oldugunu anlatmamiz gerek...
Bence bir yerden başlamalı, gelişmelere göre dosya zaten güncellenir. Başlamadan birşey olmuyor. İlk sayfaya Toyotalar İpek Yolunda yazsak bile başlamız olacağız ve gerisi gelecek.
Toplantıda ana başlıkları belirlemeye çalışırız ve iş bölümü yaparak bölümleri paylaşırız. Yük bir kişinin üstüne binmesin. Sonra bunlar bir araya getirilir. Böylece aktif olarak çalışan kişiler tarafından dosya oluşturulmuş olur. Herkes genele hakim olmuş olur.
Nacizane fikrimdir.
pandipieri' Alıntı:
arakadaslar harika dusunceler ve destekler bunlar, haftaya istanbula geldigimde tum bunlari ayrintili konusalim, amacimiz mumkun oldugu kadar sponsor destegi ile saglamak bu tur seyleri, gemi ile yolculuk ve diger masraflar gibi, oncelikle profesyonel bir dosya hazirlamamız gerekecek, bu konuda kimden destek alabiliriz acaba... en azindan bu projenin ayaklari yere basan bir proje oldugunu anlatmamiz gerek...
Bir de sana birsey soracagim gerci sedata da mesaj attım ama benim mesaj sayım 950 civarindaydi bir anda 665 e dustu az once nasıl oldu bu is bir fikrin var mı acaba ? ya da baska kim ilgilenir bu konu ile... neden oldugu ile...
Serkan hocam zaman zaman konuların içerisindeki konu dışı mesajlar temizleniyor.
"Günaydın" "hoşgeldin" gibi mesajlar silinince mesaj sayısı düşüyor. Bu hepimiz için geçerli.
Konuların daha rahat takip edilebilmesi için gerekli bir işlem bu.
Bir de sana birsey soracagim gerci sedata da mesaj attım ama benim mesaj sayım 950 civarindaydi bir anda 665 e dustu az once nasıl oldu bu is bir fikrin var mı acaba ? ya da baska kim ilgilenir bu konu ile... neden oldugu ile...