merhaba... bence l200 lerin öceki kasası (2007-2010) daha uygun arazide uzun şase problem. temsa askeriye için 4x4 l200 üretmiş bunlar ona benziyor lastik seçimi çok kötü benim 2007 l200 ümde 33 13.5 16 mudzilla var mükemmel bu donanımla arazide sıkıntı çekerler gibi .
merhaba... bence l200 lerin öceki kasası (2007-2010) daha uygun arazide uzun şase problem. temsa askeriye için 4x4 l200 üretmiş bunlar ona benziyor lastik seçimi çok kötü benim 2007 l200 ümde 33 13.5 16 mudzilla var mükemmel bu donanımla arazide sıkıntı çekerler gibi .
merhaba... bence l200 lerin öceki kasası (2007-2010) daha uygun arazide uzun şase problem. temsa askeriye için 4x4 l200 üretmiş bunlar ona benziyor lastik seçimi çok kötü benim 2007 l200 ümde 33 13.5 16 mudzilla var mükemmel bu donanımla arazide sıkıntı çekerler gibi .
jant lastık dıye ısyan edıyor araba hiç yapmasaydılar bu kadar gezıyorlar bu arabaları kımlere yaptırıyor.Kim bılır dunyanın parası verılmıiştır bunlara devletın parası nasıl olsa sıkıntı yokki
jant lastık dıye ısyan edıyor araba hiç yapmasaydılar bu kadar gezıyorlar bu arabaları kımlere yaptırıyor.Kim bılır dunyanın parası verılmıiştır bunlara devletın parası nasıl olsa sıkıntı yokki
Araçların alımının sponsor destekli olduğunu tamir masraflarının yine marka tarafından destekli olduğunu ve devletten araçlarla ilgili tek kuruş para almadıklarını açıklamışlardı. Ayrıca bana öyle geliyor ki Türkiyedeki 4x4 l200 lerin %99 unun tam olarak off road donanımının olmadığını düşünürsek programdaki araçların limitlerini görebilmek, bu büyük çoğunluk için iyi bir referans olacaktır diye düşünüyorum.
vallaha zor yollar ekibinin bir üyesi olarak aşağıdakı yazılan yorumları hayretle ve endişe ile okuyorum bazı arkadaşlar o marka bu marka diyor ( biz nıssanlarla evet çok gezdık suzukıler dizel olması problemdi amam l 200 ler kilit olması ve sağlamlığı bariz avantaj ben bu 3 aracıda şu an kendim gündelik olarak biniyorum omu bumu işleri sadece çocukca eleştirilerden başka bişey değil lastık işine gelince araçlar 3 gezide 8000 km yaptı ve altındakı mt ler normal bir araçta 45000km yaparken bizde bitti biz sanki bu işi bilmiyomuyuz 33 inç lastık takıp gezmeyi bu aracı 2006 da ilk test eden ve raporunu yazan birisiyim yok tamponu şöyle olmuş yükseltmesi böyle olmuş bunları yapan turkıyedekı offroad un en iyi ismi mehmet becce..... toyota ile görüşüldü ellerinde araç yoktu haaaa devletin parası muhabbetine gelince oda ayrı bır geyık devletın en ufak katkısı yok burada sadece sponsorlar ve reklam katkısı var eleştirilmek tabıkı çok güzel ve bizlerin eksikleri ile ilgili çok faydalı ama manasız geyıklerede gerek yok biz yakıtı en mınumumda tutmak için bu ölçü jant ve lastıkden yanayız dev lastık = yakıt+ aks +bilya + ön takım = para ..... çok zoruna giden varsa maliyetleri karşilasın 38 inç le bile gezeriz bide bu son dönemde buyuk lastık marifetmiş gibi gösterenler hergün benim gibi ustaları arayıp parça soruyolar unutmayın büyüklük değil işlevsellik önemli ) amaç kimseyi burda eleştırmek değil ama yapılan bir işi de bilmeden eleştirmemek lazım diye düşünüyorum birde bu araçların sadece 3 gun kullanmakla karar vermeyın bu yazılanlar forumdakı insanlarında aklını bulandırıyor ben eğer bu yazılanlara bakarak araç arasam yemınle sadece itmeli köfte arabası alırım..... lütfen herkez bıranşı üzerine bilgi versinki bizlerde aydınlanalım aksı takdirde üç beş klavye şovelyeleri geyıklerine maruz kalırız . saygılarımla murat karahan zor yollar offroad direktörü
İtmeli köfte arabası zor yollar iyi espriydi tebrikler
Arkadaşlar lastiklerden bahsederken görüntü açısından demişlerdi ben bile düşündüm açıkçası sizin sponsorlar yakıtı karşılamıyorlar mı? sizde hak verinki ince lastikle cılız duruyor araç , ama sağlamlık ve ekonomi olarak katogorisinin en iyisi diye düşünüyorum iyi tercih yapmışsınız zor yollarınızda kolaylıklar dileyemiyorum o zaman program zevk vermiyor ;D ;D ;D kolay gele