1-birkere offroad aracı 4x4 olmalı.
2-offroad aracının denge açısından 4 tekeride aynı boyda olmalı ve aynı güçte çekiş gücü verebilmeli
3-offroad aracının ağırlık merkezi yere mümkün olduğunca yakın olmalı
4-offroad aracının sağlam bir şasesi olmalı
5-offroad aracının araziye uygun iyi bir süspansiyon sistemi olmalı
6-offroad aracının arazi vitesi ve diferansiyel kilidi olmalı (on ve arka akslari birlestiren cogu aracta olan standart kilit disinda akslardan en az birisindede % 100 ve tercihen manuel kumandali kilit olmali )
7-offroad aracının aks aralığı yakın olmalı
8-offroad aracının yaklaşma ve uzaklaşma açısı büyük olmalı
9-offroad aracının altı yere yakın olmamalı ve arazide altını sürtmemeli.zayıf noktalar varsa koruma sacı olmalı
10-offroad aracı en az 2 kişilik olmalı
11-offroad aracı şehir içinde de herhangi bir trafik kısıtlaması olmadan ve rahatsızlık vermeden kullanılabilmeli
12-offroad aracının kapalı kabini bulunmalı,içindekileri yağmur soğuk ve tozdan koruyabilmeli ve olası devrilmelerde içindekileri koruyabilmeli
13-Aracin kendi agirliginin en az 2 kati gucte mekanik veya elektrikli vinci olmali ( ve aracta makara bulundurulmali)
Engin maddeleri guzel tanimlamissin tesekkurler .. ekleyecek pek birsey kalmamis .. yinede senin maddelerin birisine aciklama ve altada bir madde ilave ettim.
En az kendisini cekebilecek mekanik yada elektrikli vinci olmali ( ayrica aracta makara bulundurulmali )
tşkler ertuğrul abi.
koltuklar gerçektende güzel oldu.boya işi bitince tam montajını yapacağız.
4 noktakı emniyet kemeri hazır bulabilirsem alacağım yoksa yaptıracağım.
benim aracın orjinal koltuklarını gördün.baş yaslama kısmı bile yoktu.bu da tabiki çok tehlikeli,her an insan başını biryere vurabilir.
bu koltukların offroad sırasında daha iyi bir koruma yapacağına inanıyorum.
dogrudur ... bencede koltuk tipi icin iyi karar vermissin ... once guvenlik tabiiki .. birde roll bar larin bir cemberiide olsa bir an once yaparsan icin daha rahat edecektir arazide ..
dogrudur ... bencede koltuk tipi icin iyi karar vermissin ... once guvenlik tabiiki .. birde roll bar larin bir cemberiide olsa bir an once yaparsan icin daha rahat edecektir arazide ..
sürekli lpg servisinde durabilsem işler daha hızlı ilerleyecek ama ancak öğleden sonra sanayiye geçebiliyorum.
bu işler işin çok vakit ve nakit gerekiyor.
pazargünü kayseri offroad kulubünün bir gezisi varmış.aracın boya işi bitmemiş olsa bile macunlu şekilde gideceğiz herhalde
sürekli lpg servisinde durabilsem işler daha hızlı ilerleyecek ama ancak öğleden sonra sanayiye geçebiliyorum.
bu işler işin çok vakit ve nakit gerekiyor.
pazargünü kayseri offroad kulubünün bir gezisi varmış.aracın boya işi bitmemiş olsa bile macunlu şekilde gideceğiz herhalde
anliyorum .. size hayirli geziler diliyorum ..
aman dikkat et .. KAYOFF taki arkadaslarin guzergahlarini ve nasil bir derecede off road yaptiklarini biliyorsun.. yinede grup halinde limitleri test etmek hem daha kolay hemde daha zevkli oluyor orasi kesin ..
tşkler
tabiki yapılan her tadilat vakit ve nakit istiyor
önce üstten serpme boya yapalım diye düşündük ama şimdi 1. sınıf mercedes e layık bir boya olacak
tşkler
tabiki yapılan her tadilat vakit ve nakit istiyor
önce üstten serpme boya yapalım diye düşündük ama şimdi 1. sınıf mercedes e layık bir boya olacak