Benim de böyle planlarım olduğundan başlığı baştan sona okudum. Bu araçların 102 140 bg motorları arasında mekanik (enjektör turbo vs) hiç bir fark yok diye biliyorum. Yazılımla 180 bg lere çıkabiliyorlar rahatlıkla. Tartışmalı konu ama binek aracımda 3 yıldır yazılımlı geziyorum, yeni alacağım araca da güvenilir firmaya yazılım yaptırıp binerim ki isteğiniz doğrultusunda 140 160 civarı daha da güvenli bir yere çekebilirler, maksimum torku daha aşağıda bırakabilirler.
Döner koltuk mekanizması çiftli ön koltuğa uygulanabiliyor mu? T5 bakıyorum aslında da çok farkı yoktur muhtemelen. Bir de çiftli koltuk altında saklama bölümü var, acaba bölüm üstünden mi altından mı döndürüyor (akü vs ağır malzeme koymak istiyorum da oraya).
Taş toprak hafif arazi şartlarında megane a göre altının yüksekliği nasıl, 2.5 mt civarı dingil mesafesinden 3'e çıkmanın dezavantajını yaşadınız mı?
Bagajdan koltuğa kadar olan uzunluk kaç cm acaba?
Bir de 50 psi halen fazla geldi bana, kitapçıkta genelde daha detaylı basınç listeleri oluyor ki uzun yıllar yüksüz connect kullandım, özellikle arkalara fabrika verisinden daha azı hem tutuş hem konfor için iyiydi. Bir de taşlı yollarda standarttan aşağıda kullanmak bile iyidir, biraz daha eğilebilirsiniz bu konuya. Orta bölmeye çok yük atmıyorsanız arkadaki ekipmanın ağırlığı lastiklerden arkada kaldığı için önü de hafifletecek, yüksek basınçta da önden çok kayar aracınız, bi kaç farklı basınçta deneyin bence.