Selçuk Bey, bilmiyorum gözümden kaçan bir ayrıntı varmı, ama bugüne kadar böyle birşey duymadım. Örnek olarak 100Ah aküye 40Ah paralel bağlamış olalım; her iki akünün iç gerilimleri eşitlenene kadar aralarında akım akışı olur. Gerilimler eşitlenince de aradaki akım kesilir. Akü sisteminize herhangi bir cihaz bağlayıp akım çektiğinizde iç direnci daha düşük alan akü akımın büyük kısmını yüklenecektir. Bu ise genellikle büyük kapasiteli olandır. Daha doğrusu akülerden çektiğiniz akım iç dirençlerinin elverdiği ölçüde aküler arasında paylaşılacaktır. Burada sorun şöyle çıkabilir; eğer küçük kapasiteli akünün iç direnci daha ufaksa her akım çekişinizde o daha fazla yüklenecek, akım kesildiğinde ise diğer aküden kendisini şarj edecektir. Bu durum ufak bir sorun oluşturabilir. Ancak karavan kullanımında bu şekilde bir yüklenme söz konusu değil. Şarj esnasında regülatör belli bir gerilim altında şarj yapar her iki akü de bu şarj gerilimine ulaşmaya doğru şarj olur. karavan kamp esnasında ise her iki akü ayrıdır ve karavan bölümü yaşam aküsünü aracın üniteleri ise ana aküyü tüketir. Bu nedenle farklı kapasitedeki akülerin kullanımı herhangi bir sorun oluşturamaz.