Ynt: WJ 4.7 - WJ 3.1 TD Arasında Seçim
dr.hunter' Alıntı:
Ülkemizden örnekler daha gerçekci gelir...Bu resimler çok güzel ancak gerçekci olursak(kendi adıma)sadece resim...Kesenin ağzı açılırsa neler çıkar ortaya neler...Link için teşekkürler...
gerçekçi gelmeyen kısmı ne?
sizin sorunuz : buydu
dr.hunter' Alıntı:
Merhabalar...Acaba 4.7 nin arazi için gerekli donanımlara cevabı nasıl..Yani yükseltme ,alt koruma,vinç vs. için nekadar uygun...Selamlar...
bu soruya net cevaptır verdiğim link çünkü...
bu link size sadece resim gibi gelebilir ama o resimler şunu söylüyor, bu aracın off-road a çok uygun olduğunu, modifiyede sınırın nerdeyse olmadığını, bu araç için üretilmiş çok fazla aksesuar olduğunu, çok fazla tercih edildiği için off-road üreten firmalar bu araç için dizaynlar geliştirdiğini, bırakın vinçi-alt koruma sacını bu araçla daha da ileri gidip bi çoğumuzun tr şartlarında yapamıycağından daha da öte modifiyeli hallerinin dünyada dolaştığını gösteren yeteince GERÇEKÇİ karelerdir...
haaa siz şunu diyorsanız tr de bu araca kaç kişi modifiye yapmıştır o başka....ama bunu sormadınız ben de cevap vermedim...şu an ben 2'' yükseltilmiş mt lastik takılmışına her hafta sonu biniyorum, şu an benim bildiğim araziye bilfiil tam giren 5 tane wj kasa var bunlarda tamponlar, yükseltme kitleri vinç vs mevcut...
off-road işi para işidir...
ne kadar para o kadar rahat engel aşımı, o kadar fazla modifiye, o kadar iyi araç....
yani tr de henüz yeni yeni 20 bin liralık araçlar modifiye edilip araziye çıkıyor, 50 yi geçmez çıplak fiyatı 30 milyarın üstü olan modifiye edilmiş araç, o nedenle tr de çok fazla satılık vs wj göremiyorsunuz, yani henüz araziye sokulacak araç fiyat bandına düşmedi, yani bu işle uğraşan insanların tercih fiyat bandında değil...
bu fiyat bandına girmemesi off-road yapamadığ anlamına gelmiyor...örneğin diğer markaları yazmayim çok polemik olur ama net olarak söylerim size zj yi de xj yi de arazide çırpar atar, peşinden bile gidemezler...(aynı modifiyeler yapıldığını varsayarsak)