XJ Off-Road'a Hazırlandı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Antandros Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 59
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 16,147
Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Bir fikir.....;
Bence arazi arçlarında diff-lock olmamalı....!
Bırakın sorunları Pilotaj çözsün..
Sırtını teknolojiye dayayıp "Off-Road yaptım...!" demekte ne demek...?

Ben bir sonraki CJ5'imi kesinlikle Diff-Lock'suz hazırlayacaım...!
Sonradanda; " diff-lock değil ben aştım ..!" diyeceğim.
 

Etiketler
Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı


bu fikri saygı ile alkışlıyorum.. sonuçta sıkıştığımızda vinç devreye giriyor.
 

Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Ben CJ'de önde ve arkada %100 kilit kullaniyorum, Powertrax'in lockright lockeri. CJ'de önde hub olduğu için problem yok. Asfalttada arkadaki %100'e alıştıktan sonra olduğunu unutuyorsunuz bile.

Detroit locker' Eaton'un kilit modeli ve pahali olani. Detroit'in lunchbox locker sinifinda lockright lockera muadil ez locker modeli var oda ayni işi görüyor ve 3'te 1 fiyatina. Performans olarak %100 kilit limited sliple mukayese bile edilemez.
 


Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Ergun abi o zaman sizi tekrar bekleriz menekşe yaylasına
şartlar eşit olur
 




Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

bence diff kilitsiz ancak hafif off road yapılabilir ,özellikle kanallı yollarda kilitsiz araç kullanmak çok zor yoksa debelen dur
 

Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Bakalım Ergun abi ozaman hava atabilecekmi bize 8) 8) rüzgar gibi gidiyordu 3 kilitlı 5,2 le
Hadi Ergun abi sök cj deki kilitleri izmit te bekliyoruz ;D ;D ;D
 

Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı


Bu ez locker konforlumu, ne kadar, nasıl temin ederiz....
 

Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Hiçbir 100% kilitten konfor beklemeyin, kilit asfaltta konforlu değil. Ancak 3 katı pahalı olan detroitlocker'lı araçta kullandım, şuan benim CJ'de takılı olan lockrightın sistem EZ ile aynı, tek fark Lunchbox locker dediğimiz ufak kilitlerde viraj dönerken tıkır tıkır kilidin boşaltma sesini duyuyorsunuz. Detroit locker tabii ki de daha sağlam ve daha uzun ömürlü ama bizim lastik ebatlarımız için ufaklar yeterli diye düşünüyorum... Headers varsa tıkırtıyı duymazsınız zaten ;D
 



Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı


Ben anlamadım; bunların hangisi virajda çözüyor, kilitlendiğinde %100, çözüldüğünde %0, virajda çözdüğü için konforlu olması lazım, ses önemli değil, yeterki çözsün ve çözdüğünden emin olalım, kilitlesin ve kilitlediğinden emin olalım. Ez nasıl bu durumda. Fiyatları biliyormusunuz. detroitleri 3000tl duydum. Limitli orjinaller 1000tl. İşe yararlar mı. İçerden manuel %100 kilitlenenler nasıl ve ne kadar... Cheeiirrsss...
 

Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

virajda kilitli kalan bir kilit türü yok, o kaza yaptırır. Hepsi belli bir torka geldiğinde bırakıyor. 100%'lerin hepsi kitlendiğinde 100% problem yok. Virajlara biraz gazlı girmeye alıştınız mı rahat kullanırsınız. Mesela viraj dönerken durdunuz bazen kasıntı yapabilir. Fiyatlarını servisler bölümünde listedeki Jeep parçacılarından öğrenebilirsiniz.