XJ Off-Road'a Hazırlandı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Antandros Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 59
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 15,646
Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Bir fikir.....;
Bence arazi arçlarında diff-lock olmamalı....!
Bırakın sorunları Pilotaj çözsün..
Sırtını teknolojiye dayayıp "Off-Road yaptım...!" demekte ne demek...?

Ben bir sonraki CJ5'imi kesinlikle Diff-Lock'suz hazırlayacaım...!
Sonradanda; " diff-lock değil ben aştım ..!" diyeceğim.
 

Etiketler
Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

beatrix' Alıntı:
Bir fikir.....;
Bence arazi arçlarında diff-lock olmamalı....!
Bırakın sorunları Pilotaj çözsün..
Sırtını teknolojiye dayayıp "Off-Road yaptım...!" demekte ne demek...?

Ben bir sonraki CJ5'imi kesinlikle Diff-Lock'suz hazırlayacaım...!
Sonradanda; " diff-lock değil ben aştım ..!" diyeceğim.

bu fikri saygı ile alkışlıyorum.. sonuçta sıkıştığımızda vinç devreye giriyor.
 

Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Ben CJ'de önde ve arkada %100 kilit kullaniyorum, Powertrax'in lockright lockeri. CJ'de önde hub olduğu için problem yok. Asfalttada arkadaki %100'e alıştıktan sonra olduğunu unutuyorsunuz bile.

Detroit locker' Eaton'un kilit modeli ve pahali olani. Detroit'in lunchbox locker sinifinda lockright lockera muadil ez locker modeli var oda ayni işi görüyor ve 3'te 1 fiyatina. Performans olarak %100 kilit limited sliple mukayese bile edilemez.
 


Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

beatrix' Alıntı:
Bir fikir.....;
Bence arazi arçlarında diff-lock olmamalı....!
Bırakın sorunları Pilotaj çözsün..
Sırtını teknolojiye dayayıp "Off-Road yaptım...!" demekte ne demek...?

Ben bir sonraki CJ5'imi kesinlikle Diff-Lock'suz hazırlayacaım...!
Sonradanda; " diff-lock değil ben aştım ..!" diyeceğim.
Ergun abi o zaman sizi tekrar bekleriz menekşe yaylasına
şartlar eşit olur :smiley:
 





Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Bakalım Ergun abi ozaman hava atabilecekmi bize 8) 8) rüzgar gibi gidiyordu 3 kilitlı 5,2 le
Hadi Ergun abi sök cj deki kilitleri izmit te bekliyoruz ;D ;D ;D
 

Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Jeepcj7' Alıntı:
Ben CJ'de önde ve arkada %100 kilit kullaniyorum, Powertrax'in lockright lockeri. CJ'de önde hub olduğu için problem yok. Asfalttada arkadaki %100'e alıştıktan sonra olduğunu unutuyorsunuz bile.

Detroit locker' Eaton'un kilit modeli ve pahali olani. Detroit'in lunchbox locker sinifinda lockright lockera muadil ez locker modeli var oda ayni işi görüyor ve 3'te 1 fiyatina. Performans olarak %100 kilit limited sliple mukayese bile edilemez.

Bu ez locker konforlumu, ne kadar, nasıl temin ederiz....
 

Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Hiçbir 100% kilitten konfor beklemeyin, kilit asfaltta konforlu değil. Ancak 3 katı pahalı olan detroitlocker'lı araçta kullandım, şuan benim CJ'de takılı olan lockrightın sistem EZ ile aynı, tek fark Lunchbox locker dediğimiz ufak kilitlerde viraj dönerken tıkır tıkır kilidin boşaltma sesini duyuyorsunuz. Detroit locker tabii ki de daha sağlam ve daha uzun ömürlü ama bizim lastik ebatlarımız için ufaklar yeterli diye düşünüyorum... Headers varsa tıkırtıyı duymazsınız zaten ;D
 



Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

Jeepcj7' Alıntı:
Hiçbir 100% kilitten konfor beklemeyin, kilit asfaltta konforlu değil. Ancak 3 katı pahalı olan detroitlocker'lı araçta kullandım, şuan benim CJ'de takılı olan lockrightın sistem EZ ile aynı, tek fark Lunchbox locker dediğimiz ufak kilitlerde viraj dönerken tıkır tıkır kilidin boşaltma sesini duyuyorsunuz. Detroit locker tabii ki de daha sağlam ve daha uzun ömürlü ama bizim lastik ebatlarımız için ufaklar yeterli diye düşünüyorum... Headers varsa tıkırtıyı duymazsınız zaten ;D

Ben anlamadım; bunların hangisi virajda çözüyor, kilitlendiğinde %100, çözüldüğünde %0, virajda çözdüğü için konforlu olması lazım, ses önemli değil, yeterki çözsün ve çözdüğünden emin olalım, kilitlesin ve kilitlediğinden emin olalım. Ez nasıl bu durumda. Fiyatları biliyormusunuz. detroitleri 3000tl duydum. Limitli orjinaller 1000tl. İşe yararlar mı. İçerden manuel %100 kilitlenenler nasıl ve ne kadar... Cheeiirrsss...
 

Ynt: XJ Off-Road'a Hazırlandı

virajda kilitli kalan bir kilit türü yok, o kaza yaptırır. Hepsi belli bir torka geldiğinde bırakıyor. 100%'lerin hepsi kitlendiğinde 100% problem yok. Virajlara biraz gazlı girmeye alıştınız mı rahat kullanırsınız. Mesela viraj dönerken durdunuz bazen kasıntı yapabilir. Fiyatlarını servisler bölümünde listedeki Jeep parçacılarından öğrenebilirsiniz.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,032
Mesajlar
1,527,477
Kayıtlı Üye Sayımız
166,772
Kaydolan Son Üyemiz
feryboatcom

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst