125 bg, devamlı 4x4, bu kiloda ve otomatik vites olan bir araç için bence az. 2006 sonrası için istenen genelde oldukça yüksek rakamlar. 2003-2005 arası turbolu olan XT modellerinden alınabilir.
Bence az değil. Az olduğunu düşünen overdrive ı kapatıp bir süre öyle kullanabilir.. Bence yerden yüksek bir araç için fazla güçlü olmak pek te emniyetli olmuyor.
Bence az değil. Az olduğunu düşünen overdrive ı kapatıp bir süre öyle kullanabilir.. Bence yerden yüksek bir araç için fazla güçlü olmak pek te emniyetli olmuyor.
Bizde overdrive yok. Ancak bizim araçların turbosuz olanlarına bindim ve aradaki fark çok büyük. 125 bg artık 1.6 motorlu binek araçlarda sunulan bir güç.
125 bg, devamlı 4x4, bu kiloda ve otomatik vites olan bir araç için bence az. 2006 sonrası için istenen genelde oldukça yüksek rakamlar. 2003-2005 arası turbolu olan XT modellerinden alınabilir.
Haklısın ama 2006 sonrasında turbonun olmaması(arıza kaynagının olmaması yani), 156 HP'lik yeterli güç, azda olsa daha düşük yakıt tüketimi nedenleri ile tercih sebebi olabilir bence... Fiyat konusunda haklısın ona bişey demiyorum ama onlarda 2003-2005 modeller gibi 6-7 yaşına geldiğinde onlarında fiyatı düşecek
Bende şu LPG işine ısınabilirsem alacağım artık
İkinci el bilmediğin dizel almak çok daha riskli ve masraflı olabilir diyor herkes. Normalde bende LPG'yi düşünmüyordum yoksa. Bahsettiğin o kasalar, bizim araçlara göre 1-1.5 litre az yakıyor. Artık aramıza katılmanı bekliyorum
aracımı satalı bir seneyi geçti ama çok defa ölçmüştüm , dikkatli kullanımlarda şehiriçi ve otoban karışık 10,5 litre idi , gaza yüklendiğim zamanlar ise 14-15 oluyordu.
bence 10,5 mükemmel değer.
şu an legacy kullanıyorum onun da karışık değeri 9,8 lt