Ek olarak , soğutma sistemi ile alakalı dikkatten kaçan ön göğüsteki radyatördür.Çoğunlukla yaşa bağlı çürümeden dolayı kaçırmaya başlar. Aracı dik bir yokuşa alıp biraz beklediğinizde veya tırmandığınızda yolcu tarafının paspasına bakın eğer antifriz varsa kaçak var demektir. Soğutma suyu normalde araçta LPG olsa bile belirgin ölçüde azalmaz.
Direksiyon keçelerinin eskimesi en sık gerçekleşen arıza,arabanın altına yatın birisi hafif direksiyonu sağ-sol yaptırsın hortumun oralar yağ içinde veya zır zır ses geliyorsa direksiyon revize olacaktır.Yine yaşa bağlı en sık karşılaşılan arızadan birisi.
Kullanırken dikkat etmeniz arkadaşın dediği gibi fazla doldurmamanız,direksiyonu tam sağ-sol dayama yaptırmamanız ,yine sağ-sol dayama noktasında uzun süre tutmamanız. Tabi zorunlu hallerde yapılabilir ama yağ atacaktır böyle zamanlarda,az da olsa eksilme normaldir ara sıra kontrol edin. Ben en ince şanzıman yağı ATF 4 vs kullanıyordum,sorun olmaz.Daha ince direksiyon yağı da bulursanız kullanın yine.