Yeni Aracim Tata Xenon 4x4

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mountaineer16 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 70
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 60,471

mountaineer16

Kamp III
Mesajlar
905
Tepkime Puanı
19
Yer
bursa
Arkadaslarim abilerim yeni aracim tata xenon 4x4 2011 model 47 bin km de aracimi kayseriden aldim yaklasik 1 senedir ahirda kalmis lastiklerini bile sökmuşler takozlar üstündeydi. Bursaya tek marşla getirdim. Çok şükür... pazartesi gunu muayneye sokup aktif olarak kullanmaya basliycam kısmetse...
 

Etiketler
tata xenon
Hayirli olsun fiyati ne kadar ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 






Hacim pul pul kac para ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

İyi dilek ve temennileriniz için hepiniz cok sağolun. Araci 17500 tlye aldim yaklasik 2000 tl gibide masrafi vardi kismetse çarşamba günü fehni muayneye sokucam. Sonra deneyimlerimi mutlaka paylasirim..
 

İyi fiyat telcolineler degil ama bunlar parasina gore iyi

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Hayırlı olsun
Tecrubelerinizi merak ediyoruz

SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



arkadaşlarım abilerim. aracımla yaklasık 2 haftadır yollardayım yakıtı daha önce kullandığım navaranın çok çok altında. konfor ve yol tutuşu olarak navaranın eline su bile dökmez o ayrı... hafta sonu ufak bir dere geçişi yaptım 4x4 arıza ışığı yanı ama araç 4x4 modunda çalışmaya devam etti. servise sorduğumda soketine su kaçtığını önemsiz bir şey olduğunu 1-2 güne tekrar söneceğini söyledi. başka bir problem yaşamadım çok şükür.
 


Bu aracların 4x4 sıstemi hakkında bilgi verır mısınız. Sanırım kilitler mekanık değil. Arazide dezavantaj yaratıyor mu 4x4 sistemi. Konfor mutlaka navaraya göre eksiktir ama çok rahatsızlık verıyor mu?
 

aslında konfor olayı araca kol dayama takılırsa bir nebze düzelecek gibi duruyor. şuanda sandalyede oturur gibi hissediyorum.
araç hakkında şunu söylemek gerekirse motor commonrail euro4 jaguar motoru, şanzıman getrag, arazi borgwerner, diffler salisbury (dana 44) arka diff te lsd kilit var. sınıfındaki en az yakıt harcayan ve işletim maliyetleri en düşük araç...
Heh şu bir gerçek bundan off road aracı olurmu olmaz ama çok güzel bir hobi aracı olur hatta 285x75X16 lastikle daha güzel işler yapabilir.
arazide deneme sansım olmadı çok fazla hatta yemedi dersem daha açık olur tek başıma denemek istemiyorum bir grup yakalarsam bursada onlarla gidicem . kalırsam yolda kendimi çektirmeye araç olsun
 


kamp ve gezi aracı olarak kullanılacak bir araç bakıyorum. Çok ağır offroad dusuncemız yok. Ama gıtmek istediğimiz yerede gıdelım bozuk yolu gecelim vs. tataları internetten de arastırdım kağıt ustunde teknik ozellikler çok iyi. Ben pratikte arazide ne yapabiliyor ne yapamıyor araştırması içindeyim. Diğer araçlara oranla ustunde on kılıt harıc hersey var aslında ama kilitler bildiğim kadarıyla yuvarlak bır tusla devreye gırıyor. Kafam epey karıstı aslında bu tata xenonlarla ılgılı. Umarım en yakın zamanda arazıde deneyip, deneyimlerinizi aktarırsınız..
 



herhalde arazi deneyimim başlamayacak bugün servise gittim 4x4 sistemi hakkında pek bir bilgim yoktu. hem onu öğreneyim hemde şu arıza ışıkları neden yanmış diye tekrar sorayım dedim.. Meyersem benim araç 4x4 e hiç geçmemiş geçmiyormuş. bu resimdeki parçanın bozuk olduğunu söylediler değiştirmek için 350 tl gibi bir para istediler. bu parçayı da bozan 4x2 den 4x4 e alına düğmeymiş oda bozulmuş. Ters akım yaparak bu motorun içindeki yatakları sarmışmış. öyle dedi servis tamamına 500 tl işçilik dahil para istediler. mecbur yaptırıcaz parçanın siparişini verdik çarşamba günü kısmetse montajı yapılacak..