KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Ynt: Yeni G.Vitara'ya Off-road için Neler Yapılmalı?
Herkese selamlar, ben grand vitaramı modifiye edip yaklaşık 1 yıl kullandım, çok da memnundum ama 2. aracımızı satmamız sebebiyle otomatik araba ihtiyacı ile modifikasyonlarını söküp std hale getirip satmak zorunda kaldım. Yükseltme kitini ve alt muhafazayı isteyene uygun rakama verebilirim, montaj işçilik maslak suzuki aksiyon otoda Murat usta tarafından yapılır, isteyen özelden mesaj atabilir
Ynt: Yeni G.Vitara'ya Off-road için Neler Yapılmalı?
alt koruma bu şekilde yapılması koruma için avataj ama aracın ağırlığı ve ısınması için dezavantaj olduğunu düşünüyorum. ki avustralya ve amerika sitelerindeki alt korumaların tamamı delikli ve motorun hava almasını sağlıyor. diğer yandan alimuyum alaşım olması nedeniyle de burada kullanılan skid plate ağırlığı fazla değil. birde aracın tamamının değilde gerekli olan yerlerin korunması daha mantıklı olur diye düşünüyorum..
Ynt: Yeni G.Vitara'ya Off-road için Neler Yapılmalı?
alt koruma nın bu şekil tasarımı off road düşünüldügü içindir ..amac camur ve karda alt oturup takılmasın kızak gibi kaysın amacı ile bu şekil oluyor..
motor ve ön dif i carpmalara karşı koruyan kısa modeller.. şanzıman camura oturunca aracın camurda saplanmasına engel olamıyor.
yapan kişilerin adı geciyor Suzukide ve off road da ne yaptıgını bilen kişilerdir desem yeterlidir..
Teşekkürler, ama hellaları yeni aracımda da kullanacağım, sizinde aracınızın en güzellerinden biri olacağından eminim kazasız belasız kullanın inşallah
Ynt: Yeni G.Vitara'ya Off-road için Neler Yapılmalı?
darkmajesty' Alıntı:
alt koruma bu şekilde yapılması koruma için avataj ama aracın ağırlığı ve ısınması için dezavantaj olduğunu düşünüyorum. ki avustralya ve amerika sitelerindeki alt korumaların tamamı delikli ve motorun hava almasını sağlıyor. diğer yandan alimuyum alaşım olması nedeniyle de burada kullanılan skid plate ağırlığı fazla değil. birde aracın tamamının değilde gerekli olan yerlerin korunması daha mantıklı olur diye düşünüyorum..
Selamlar Darkmajesty, aracı sattım ama hakkını vermem lazım bana hiç problem çıkarmadı, alt koruma 5 mm aluminyumdan ve oldukça hafif, orta differansiyelde bitiyor yani tam arkaya kadar değil, bir de yaz boyu takılıydı 38- 40 derecelerde sıkışık trafik dahil hararette en ufak rahatsızlık olmadı, yanlardan boşluklar kalıyor , ancak bana göre off road için olmazsa olmaz ekipmanlardan, hiç düşünmeyin aracınızın keyfini sürün
Ynt: Yeni G.Vitara'ya Off-road için Neler Yapılmalı?
Vecihi' Alıntı:
Teşekkürler, ama hellaları yeni aracımda da kullanacağım, sizinde aracınızın en güzellerinden biri olacağından eminim kazasız belasız kullanın inşallah
Ynt: Yeni G.Vitara'ya Off-road için Neler Yapılmalı?
Alt muhafaza sikinti çikaraçaktir. Hiç yoktan para delikli olsaydi. Ayrica çamur geçişlerinde içine dolacak suyla beraber çamur ilerde bayagi bir agirlik yapacaktir.
Ynt: Yeni G.Vitara'ya Off-road için Neler Yapılmalı?
Alt muhafaza sikinti çikaraçaktir. Hiç yoktan para delikli olsaydi. Ayrica çamur geçişlerinde içine dolacak suyla beraber çamur ilerde bayagi bir agirlik yapacaktir.
Delikli olsa bile kaza anında motorun yere düşmesine engel olup yolcu kabinine girmesine sebep olacaktır. Bence aracın yerden yüksekliği yeterli ise böyle değişikliklere hiç girmemek daha iyi, yeterli değilse bile korumanın doğru dürüst koruyamadığı önemli parçalar var, akslar ve diferansiyel bunların başında geliyor.
Ynt: Yeni G.Vitara'ya Off-road için Neler Yapılmalı?
Bu başlığı açtıktan sonra sağolsun bir çok arkadaş çok yardımcı oldu. Bir arkadaş demiştiki gezenbilirde ihtiyacın olan her heşi bulursun başka yerde aramana gerek yok diye. Gerçekten öyle oldu. Burdan aldıklarımla araçtaki degişikliklerin ilk bölümünü tamamladım. Nerler yaptım. Yapılan işlemler ve nerelerde yapıldıkları ile fotolar aşağıda.
1. 5 cm yükseltme ( İmaj japonda tuncay usta)
2. Tam kaplamasada orjinaline oranla daha uygun allt koruma (Can otomotivden)
3. Thule sepet (Ankara Travel Republic )
4. Hella Rally 1000 black tepe lambaları (Gezenbilirde Mahmut (kasirga1) Bey)
5. Tepe lambaları için Ara atkısı (ots bagaj), montaj (imaj japonda ayhan usta)
6. Teleflex LPG kiti (Tunalı Otomativ)
7. 235/70/16 Bfgoodrich A/T lastikler (Doğulas)