KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
arazi kabiliyetinin yükselmesi için araçta kilit sisteminin olması önemil faktör %100 kilitler arazide iyi ama kullanmayı iyi bilmek gerekiyor yapılan her yanlış haraket yürüyeni yıpratıyor yada biryerlerini kırabiliyor lsd ve elektonik patinaj önleyici sistemler %100 kilitlere göre bir alt kademe ama pratik ve aracı fazla zorlamayan sistemler mesela lsd araç çaprazda kaldığı zaman pek etkili olamıyor böyle durumlarda el frenini çekerek lsd nin kasıntısını artırıp kurtulmak mümkün olabiliyor ben aracıma ayrıyeten el freni halatlarını ayrı ayrı kumanda eden kollar yaptım lsdli atcs li araçların takıldığı çaprazlardan geçtiğim çok oldu ama %100kilitler kadarda başarılı değil ama ucuz ve işe çok yarıyor http://www.dailymotion.com/video/xl6oeg_100-8737_sport http://www.dailymotion.com/video/xl6o62_100-8736_sport
toyota da lsd var ama bu geçişte işe yaramıyor isuzuda da lsd bıraktı boşa çıkan arka lastiğe el freniyle fren uygulayarak oradan cıkabildim diferansiyelde lsd olmasaydı tek frenle belkide orayı geçemezdim çünkü lsd nin çalışabilmesi için yükü azalan lastik tarafından biraz kasıntıya uğratılması gerekiyor geçilen yer videoda görüldüğünden daha berbat ve altı çamur