slm arkadaşlar ben l200 2009 4x4 otomatik sahibiydim. hem arazi hem günlük kullanıyordum ama günlük kullanımda beni zorladığı ve her ortama uymadığı fikri ile üzülerek sattım. ama yerini dolduracak başka bir araba bulamadığımdan yine l200 araştırmaya başladım ve yeni l200 sport ( pajero sport) modeline rastladım. bayii ile yaptığım görüşmede bu aracın satış kaygısı yüzünden gelmeyeegini ögrendim. ama bana göre bu araç çok rahat satar.
be sizinde fikrinizi öğrenmek istiyorum
bu soruyu sormamın nedeni bu bu sayfadaki konuşmaları mıtsubıshıye yollamayı düşünüyorum
Satış kaygısının nedeni fiyat olabilir, eğerki uçuk fiyatlarda satmaya çalışırlarsa tabikide insanlar başka araçları tercih edeceklerdir. L200'den bir miktar daha fazlası kabul edilebilir ama yüksek miktarlar alıcıları uzak durmaya itecektir. Fiyatı bırakalımda keşke gelse Türkiye'ye de
Bu tip araçların ÖTV'leri L200'lerden daha yüksek olduğu için fiyatları L200'lerle ciddi şekilde farkedecektir. L200'ler kamnyoent oldukları için ÖTV oranları SUV'lardan daha düşük. Bu nedenle benzer özelliklerdeki SUV'lerin fiyatları ne kadarsa Pajero Sport'ların fiyatları da o seviyede olacaktır. Bu arada 4. resim eski nesil Pajero Sportların iç kabinine ait
Bu tip araçların ÖTV'leri L200'lerden daha yüksek olduğu için fiyatları L200'lerle ciddi şekilde farkedecektir. L200'ler kamnyoent oldukları için ÖTV oranları SUV'lardan daha düşük. Bu nedenle benzer özelliklerdeki SUV'lerin fiyatları ne kadarsa Pajero Sport'ların fiyatları da o seviyede olacaktır. Bu arada 4. resim eski nesil Pajero Sportların iç kabinine ait
Pajero Sport'un eski kasasını TSK görev aracı olarak Maslak yolunda görmüştüm.
Çok kalıplı bir araç olmaması oldukça artı bir özellik.
Pajero 3.2 70.000 Euro civarı olduğunu düşünürsek 40.000-45.000 Euro civarına bu araç bolca satılır.
Bize de 5-10 sene sonra arazide kullanmak-yarışmak ve bolca yedek parça desteği beklemek düşer.
Özellikle tek kapı için.
Madem burada yazılanları distribütöre göndermeyi düşünüyorsunuz. Bende bir kaç ekleme de bulunayım. Pajero araçlar 1999-2000 senesinden itibaren Türkiye'de yarış parkurlarında boy gösteriyor.
Ucundan kıyısından yarışları seyretmeye gelen bu işe meraklı kişiler Pajero'ların başarısını görünce bu araçtan satın alıyor.
Şu an da zaten sayılı miktarda bulunan tek kapı Pajero 3.5 araçlar zaman içinde ömrünü tamamlayacak.
Mümkünse yeni kasanın da tek kapısının ve manuel viteslisinin getirilmesi doğal reklamın devamını sağlayacak.
Yedek parça desteği de önemli. Bunu es geçmeyeyim.
Yarış aracına dönüştürmek için 2.6 motorlu 90'ların başında üretilen kasaya 3.0 motor koyanlara, 3.5 5 kapıyı kısaltanlara, L 200'ün arkasını kesenlere kadar çeşitli örnekler var.
getirmesine gerek yok çünkü aynı kategoride outlander var.ama bunu getirir ve yürüyen aksamı da l200 gibi olursa satar ve fiyatı da en fazla 70bin olması gerekli.çünkü bu sınıfta alternatifler çoğaldı.