Daha fazla yükselir de istersen 10 cm de yükseltir sin ama çok yüksek çok iyi olacak diye birşey yok zaten mantık olarak araban yükselmiyor senin istediğini yap
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O direksiyonlar sizin araca uymaz ki göbekleri değişik , oto çıkmacılardan çıkma 90 / 96 model suziki swift direksiyonu bulursanız extra işleme gerek kalmadan tam olur.Örnek aşağıda ,
Hatta bir çok parça uyumlu swiftler ile misal ön koltuklar switlerin daha şık , hurdacidan alip extra işlem gerekmeden takabilirsiniz , yedek parça için sinyal kolları , direksiyon kutusu ve mili , motor ve şanzıman parçalarının büyük bölümü vs vs , bölgenizdeki hurdacıları dolaşın , en çok swift alanları tespit edin çünkü ihtiyacınız olacak .
Swift gti direksiyonları fotoda da göreceğiniz gibi çok şık , ve suziki .
Hatta bir çok parça uyumlu swiftler ile misal ön koltuklar switlerin daha şık , hurdacidan alip extra işlem gerekmeden takabilirsiniz , yedek parça için sinyal kolları , direksiyon kutusu ve mili , motor ve şanzıman parçalarının büyük bölümü vs vs , bölgenizdeki hurdacıları dolaşın , en çok swift alanları tespit edin çünkü ihtiyacınız olacak .
Swift gti direksiyonları fotoda da göreceğiniz gibi çok şık , ve suziki .
Çok sağolun hallettik
Şimdi en önemli konuya geldik ben bu 4X4 deki viteslerin ne işe yaradığını hiç bilmiyorum ve pilotaj konusunda sıfırım çok video izledm ama hiçbirşey anlamadım teknik olarak yardımcı olurmusunuz
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Günaydın Betül hanım öncelikle arazi vitesi ilk aklınıza gelen değil son çareniz olsun.
Resim dede gördünüz gibi sizin aracınız arkadan çekişli bir araç yani durması gereken konum 2H dir.
4H konumu 4 çeker ve hızlı oranlıdır. Bu konumda aracınız hızlı gidebilir.
N konumu boş tur aracı çekerken iterknen alacagın kullanacağın bir konumdur.
4L konumu 4 çeker ve yavaş oranlıdır.
Bu konumda ise 40 In üstüne çıkmamanız önerilir.
Deneyim derseniz size tek ve en önemli söyliyecegim konu yüksek araç ile viraj dönüşlerinize dikkat edin hemen devrilir siniz.
Mt lastik ile fren mesafenize dikkat edin özellikle asfalta.
Günaydın Betül hanım öncelikle arazi vitesi ilk aklınıza gelen değil son çareniz olsun.
Resim dede gördünüz gibi sizin aracınız arkadan çekişli bir araç yani durması gereken konum 2H dir.
4H konumu 4 çeker ve hızlı oranlıdır. Bu konumda aracınız hızlı gidebilir.
N konumu boş tur aracı çekerken iterknen alacagın kullanacağın bir konumdur.
4L konumu 4 çeker ve yavaş oranlıdır.
Bu konumda ise 40 In üstüne çıkmamanız önerilir.
Deneyim derseniz size tek ve en önemli söyliyecegim konu yüksek araç ile viraj dönüşlerinize dikkat edin hemen devrilir siniz.
Mt lastik ile fren mesafenize dikkat edin özellikle asfalta.
Günaydın Betül hanım öncelikle arazi vitesi ilk aklınıza gelen değil son çareniz olsun.
Resim dede gördünüz gibi sizin aracınız arkadan çekişli bir araç yani durması gereken konum 2H dir.
4H konumu 4 çeker ve hızlı oranlıdır. Bu konumda aracınız hızlı gidebilir.
N konumu boş tur aracı çekerken iterknen alacagın kullanacağın bir konumdur.
4L konumu 4 çeker ve yavaş oranlıdır.
Bu konumda ise 40 In üstüne çıkmamanız önerilir.
Deneyim derseniz size tek ve en önemli söyliyecegim konu yüksek araç ile viraj dönüşlerinize dikkat edin hemen devrilir siniz.
Mt lastik ile fren mesafenize dikkat edin özellikle asfalta.
Günaydın Betül hanım öncelikle arazi vitesi ilk aklınıza gelen değil son çareniz olsun.
Resim dede gördünüz gibi sizin aracınız arkadan çekişli bir araç yani durması gereken konum 2H dir.
4H konumu 4 çeker ve hızlı oranlıdır. Bu konumda aracınız hızlı gidebilir.
N konumu boş tur aracı çekerken iterknen alacagın kullanacağın bir konumdur.
4L konumu 4 çeker ve yavaş oranlıdır.
Bu konumda ise 40 In üstüne çıkmamanız önerilir.
Deneyim derseniz size tek ve en önemli söyliyecegim konu yüksek araç ile viraj dönüşlerinize dikkat edin hemen devrilir siniz.
Mt lastik ile fren mesafenize dikkat edin özellikle asfalta.
Yani anlamadım benim o arazi boşta sürüyorum yani 4X2 demi sürüyorum sürekli bi de araziye çıkarken hangi moda almam lazım
Yada çamura battığımda falan yada kara gömüldüğünde
Bir de diyorlar 4X4 deyken direksiyonu kırma aksları kırarsın
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Günaydın Betül hanım öncelikle arazi vitesi ilk aklınıza gelen değil son çareniz olsun.
Resim dede gördünüz gibi sizin aracınız arkadan çekişli bir araç yani durması gereken konum 2H dir.
4H konumu 4 çeker ve hızlı oranlıdır. Bu konumda aracınız hızlı gidebilir.
N konumu boş tur aracı çekerken iterknen alacagın kullanacağın bir konumdur.
4L konumu 4 çeker ve yavaş oranlıdır.
Bu konumda ise 40 In üstüne çıkmamanız önerilir.
Deneyim derseniz size tek ve en önemli söyliyecegim konu yüksek araç ile viraj dönüşlerinize dikkat edin hemen devrilir siniz.
Mt lastik ile fren mesafenize dikkat edin özellikle asfalta.
Yani anlamadım benim o arazi boşta sürüyorum yani 4X2 demi sürüyorum sürekli bi de araziye çıkarken hangi moda almam lazım
Yada çamura battığımda falan yada kara gömüldüğünde
Bir de diyorlar 4X4 deyken direksiyonu kırma aksları kırarsın
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi