Bu araçla ilgili hiç başlık açılmamış forumda. Kesinlikle bir ağır offroad aracı değil ama standart lastikleriyle bile birçok koşulda yolda bırakmayan bir araç yapmışlar.
Muhtemelen araştıran olmuştur diye internette gördüğüm yükseltme ve spacer uygulamarına ait bilgileride paylaşmak istedim.
Çevirebildiğim kadarıyla;
35 mm yükseltme
40 mm spacer
16 inç jant
BFG AT KO2 215/70R16 lastikler
Karter Koruma
Ve daha fazlası
Bildiğim kadarıyla buna benzer bir uygulamayı Türkiye'de yapan yok. Bu modifikasyonlardan sonra araç gerçekten başka bir kategoriye girebilir (Yinede ağır offroad için uygun olduğunu düşünmüyorum). Umarım yakın zamanda benzer bir çalışmayı ülkemizde de görürüz.
Paylaşım içim teşekkürler. Güzel yeterli uygulamalar yapmışlar. Türkiye de nedense suzuki çok reklamını yapmıyorlar. Ama durumum olsa ben suzuki alırdım güzel araç.
nissanın geliştirdiği normalde önden çekişli olan araca bir aktarma ile arkaya da güç veren all mode 4x4 sistemi duster, kadjar ve bu yeni vitarada var. duster arazide ne kadar gidiyorsa vitara da o kadar gider. çok ağır off road yapmayacaklar için yeterli olabilir..
Ben 1.6 atmosferik motorlusunu yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. Herhangi bir modifikasyon yapmadım ama oldukça memnunum. Yakıt ekonomisi, sürüş zevki ve arazideki kabiliyeti oldukça memnuniyet verici.
Eğer daha fazla performans istiyorsanız 1.4 turbo motorlusu oldukça başarılı.
Benim kullanım standartlarımda 1.6 motor fazlasıyla yeterli.
Kısacası tavsiye ederim.