KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
geçen gün 3.0 dizeli test ettim. bir önceki modele göre daha sessiz motoru. sürüş konforu daha iyi gibi. daha yumuşak bağımsız süspansiyon sayesinde. tabiki otoyol kullanımı da daha iyi. motor daha güçlü ancak ben bariz fark hissetmedim performansta. iç kalite çok ama çok artmış, daha alımlı olmuş. bence araçtaki en büyük fark bu. laredo modelinin gelmemesi ise çok kötü çünkü limited çok pahalı.
fiyat en büyük dez avantaj WK dan sonra. yani WK sı olup sorunsuzca binen birisine getirisi çok az yeni modelin. benim görüşüm bu yönde.
esasında alt yapı değişmiş,iç yapı daha kaliteli ve elit,elektronik güvenlik destekleri arttırılmış
yükseltme ayarlı süspansiyon bir takım yükseltme çalışmalarına gerek biraktırmıyor,böylece arabanın teknik kalitesi değişmemiş oluyor,araç eski klasik nesilden yeni bir nesle geçiyor bu üretimle
bence yeterli fark var değiştirmek için ama hele şu ötv artışından sonra yanlarına yaklaşmak zorlaştı
"araç eski klasik nesilden yeni bir nesle geçiyor" işte demek istediğim debu; artık ortada bir jeep değil bir "asfalt teknoloji harikası" duruyor. Zaten tanıtımda öne çıkartılan da, 0-100Km hızlanma ve bu her şeyi açıklıyor bence...