Zurich Sigorta'nın Yol Yardımı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mrstar Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 11
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 7,557

mrstar

Kamp II
Mesajlar
299
Tepkime Puanı
0
Yer
istanbul
Değerli arkadaşlar,
29.01.2010 cuma aksamı saat 20:00 civarında şirket araçlarımızdan biri ömerli taraflarında bol sulu sert bir çukura girmiş ve gözle görünür bir hasar almadan stop etmişti. olay yeri yakınındaki benzinciye itilip, kitlenip yola yaya devam edilmişti.
30.01.2010 cumartesi sabahı aracın dosyasından kasko poliçesini çıkartıp bizimle ilgilenen sigorta acentemizi aradım Zurich sigorta kurtarıcı hizmeti olduğunu aracı servise çektiklerinde gerekli tutanakların yazılabiceğini ve dolayısıyla 444 0 665'i aramamı soyledi
Bu noktada zurich sigorta gözüme girdi
Saat 9:00 da 444 0 665 i aradım (düzgün disiplinli büyük bir şirket le konuştuğum belliydi) ve kurtarıcı size dönecek bekleyiniz dendi bizde acelemiz yoktu öğlene kadar bekledik.
Ancak 12:00 civarı servisimize arac geç kalmasın diye ilgili çağrı merkezini tekrar aradım yine bize dönecek bir kurtarıcı olduğunu söylediler bekleyin dediler bekledik o gün (30.01.2010) akşama kadar bekledik aracın başında...
Bugün Pazartesi saat 10:30 hala arayan pardon diyen yok bizde Zurich te olmayacağız
Biz çektik Gezenbilir çekmesin
Sevgiler Ümit
 

Etiketler
Ynt: Zurich Sigorta'nın Yol Yardımı

Arkadaslar 1 şubat günü yaptığım şikayet üzerine bana dönen çağrı merkezi saat 9 dan 13 e kadar verdiğim telefonun meşgul olduğunu bu nedenle araç gönderemediklerini söyledi.
İlgilerine teşekkür ettim, bahanenin komik olduğunu turkcellin çağrı bekletme modunun açık olduğunu ikinci aramam da telefonumuzun meşgul olduğunu niye söylemediklerini hatırlatıp zurich sigortanın bizim için bittiğini vurguladım

onlardan herhangi bir hasar masraf filan talep etmediğimi söyleyip kendi isimlerini kurtarma çabalarında başarılar dileyip görüşmeyi bitirdim.

ilginize teşekkür ederim
 

Ynt: Zurich Sigorta'nın Yol Yardımı

mrstar' Alıntı:
Arkadaslar 1 şubat günü yaptığım şikayet üzerine bana dönen çağrı merkezi saat 9 dan 13 e kadar verdiğim telefonun meşgul olduğunu bu nedenle araç gönderemediklerini söyledi.
İlgilerine teşekkür ettim, bahanenin komik olduğunu turkcellin çağrı bekletme modunun açık olduğunu ikinci aramam da telefonumuzun meşgul olduğunu niye söylemediklerini hatırlatıp zurich sigortanın bizim için bittiğini vurguladım

onlardan herhangi bir hasar masraf filan talep etmediğimi söyleyip kendi isimlerini kurtarma çabalarında başarılar dileyip görüşmeyi bitirdim.

ilginize teşekkür ederim

bu bahaneler gerçekten çok komik neler duyuyoruz telefon kapalıydı,yok çekmiyordu yok çekici araç gelirken arıza yaptı falan filan.
bu konuda anadolu sigortayı öneririm gayet ilgililer hatta bir arkadaşımın yaşadığı olayı paylaşayım sizlerle.aradaki saygıyı ilgiyi görsün zürich.feyz alsın biraz.

arkadaşım ufak çaplı bir kaza yapıyor tampon far gidiyor.neyse polis geliyor.rapor yazıyor.arkadaşım acenteyi arıyor.ne yapmalıyım,aracı nereye götürmeliyim diye?
acenteden "efendim size hemen çekici gönderiyorum.o size en yakın yetkili servise çekicektir aracı"diyor.
neyse araba yükelniyor falan arkadaşım şirkete geliyor.acente telefon açıyor ve iş yerinin adresini istiyor. heralde rapor falan gönderilecek sanıyor.aradan zaman geçiyor güvenlik telefon açıyor aşağıya çağırılıyor arkadaşım.bir bakıyor 2 tane sıfır arac.aracı tamir edilene kadar kullanması için acente göndermiş biri dizel linea biride civic hangisini isterse.arkadaşım alıyor 1 gün kullanıp aracı geri teslim etmek istediğini söylüyor acenteye.acentedekiler efendim beğenmediyseniz aracınız değiştirebiliriz diyorlar.ama bizimki kazadan dolayı korkutuğunu bir süre kullanmak istemediğini söylüyor onlara.işte firmalar arasındaki fark.derseniz ki arada 100-150 lira farkvar bırakında olsun arakadaşlar o kadar bu ilgi alakaya kaliteye.
 

Ynt: Zurich Sigorta'nın Yol Yardımı

ikiside çok güzel örnekler bence.anadolu sigorta için benimde söyleyecek sözüm var.ben aracımın ön tamponunu kırdım bursada ve yola devam etmem gerektiği için balıkesire geldim ve servise gittim.onlar da bana polis tutanağı sordular bende işim acele olduğu için tutturmadım dedim.sonrada benim beyanıma göre hiç zorlanmadan tampon değişti.ozaman için 900 tl idi.
 

Ynt: Zurich Sigorta'nın Yol Yardımı

başa gelmeden firmalar tanınmıyor malesef
örnekler gayet güzel, geçici araba sürprizide heyecan verici
teşekkürler
 





Ynt: Zurich Sigorta'nın Yol Yardımı

sevgili gezenbilir,

10 gün sonunda zurich sigortadan Tuncer bey aradı olayları benden dinlemek istediğinisöyledi, ilgilendiği için teşekkür ettim, o gün yaşananları ve anlattım, sonrasındaki telefonla ulaşamama saçmalığına çok kızdığımı söyledim, hiç bir talebim olmadığını hatırlattım.
Asistan firmalarının neden böyle birşey yaptığını, kopukluğun nerde olduğunu bulacağını ve bana en kısa surede dönüş yapıp, ziyaret edeceğini söyledi.
Not: Kendisine buradaki paylaşımdan bahsedip bilgi verdim, iyileride, kötüleride burada yazdığımızı söyledim inceleyeceğini söyledi
Sanırım 1 üyemiz daha oldu ;D

sevgiler ümit
 

Ynt: Zurich Sigorta'nın Yol Yardımı

şubat sonunda tuncer bey tekrar aradı çalıştıkları 2 asistan şirket varmış yeni poliçeler yeni asistana eski poliçeler eski asistana yönlendiriliyormuş bizim şanssızlığımız yanlış asistana yönlendirilmek olmuş. asistanın bize telefondan ulaşamaması hikaye imiş, gerekli firma ve kişilere ihtarlar yapılmış biz kusura bakmayalımmış..

neyse teşekkürler zürih sigortaya ve tuncer beye
 




Ynt: Zurich Sigorta'nın Yol Yardımı

Yapı Kredi Sigorta %100 memnuniyetle öneririm..

En abes olarak Düzce - Topuk yaylası civarında depriyajı yedim :D yarım saat içinde dağ başına gece saat 2 ivarı çekici geldi araç Bolu'ya servise çekildi.
Şehir içinde de yine trafiğe bağlı o civarda servis veriyorlar.
 

Ynt: Zurich Sigorta'nın Yol Yardımı

Ben genel sigorta ile çalışıyorum .Vitaram kaza yaptığında bana hemen araç tahsis ettiler .5 günde arabamı servisten aldım.Daha önceki vitaramda evin önünde çalışmamıştı hemen çekici gönderip servise bıraktılar.Diğer arabamında aynalarını kırıp komple arabayı çizmişlerdi.Bir tek benim beyanımla aracın tüm masrafını karşıladılar teşekkürler Genel sigorta.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,832
Mesajlar
1,531,252
Kayıtlı Üye Sayımız
166,936
Kaydolan Son Üyemiz
TEMU Promo Code

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst