Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
O söylediğiniz yarısı kesilmiş modelleri ben de hiç beğenmiyorum. Yolda duruşlar biraz komik . "BU KARAVANIN DİĞER YARISI NEREDE?" DENSE YERİDİR.. Benim önerim 4.06 v.b modelleri.
Rahmetliyi nasıl bilirdiniz..?
(Hep bir ağızdan) İyi bilirdik..
Ama pek de iyi değilmiş..
Erdal usta ve kızı Müjgan Hanım mallarına sahip çıkardı ama..
Çıkmamış ..
İki kişilik karavan önermem. Sadece günlük kullanıma uygun olur. Uzun Seyahat yapacaksanız, yani içinde yatıp kalkacaksanız 2 kişilik karavan çok sıkıntı verir geceleri. 2 kişi olsanız dahi 4 kişilik bakın derim.
Ben 240 NM torklu 1.3 Diesel ile 850 Kg çekmiştim yıllar önce. Yalnız zorlandığı zaman motor biraz ısındı ve eksozdan kıvılcımlar çıkmıştı..! Fazla zorlamazsanız, yani devamlı yüksek süratte gitmezseniz, bence sorun olmmalı.
Benim 750 Kg altı :) karavan net 960 Kg geliyor. Yol için her ihtimale karşı 50 Lt su dahi koymadan. Hep belirttim bu 750 Kg altı O1 belge maskaralığı ortadan kaldırılmalı. Minyatür ve teşkilatsız karavancıklar 750 Kg altı olabilir.
Güzel bir araştırma yapmışsınız, tebrik ederim.
Ama ilk mailimdeki iddia geçerli bence.
Her eklenti ayrı bir masraf ve ayrı bir problem kaynağı olur diye düşünüyorum.
Ön kısmı çok açık karavanlara pek itibar etmeyin. Yattığınızda gece gökyüzünü güzel seyredersiniz ama.. Yaz gündüz sıcağında oradaki incecik perdeler pek fayda etmez, sizi içeride pişirir. Yarı açık tipleri değerlendirin derim.