Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Fotoğraflardan çok belli değil ama epey yükselttik. Araç normalinden 10 cm daha yüksekte şu anda. Konfor ve yol tutuş açısından bu açının iyi olduğuna kanaat getirdik. Lastiklerle de bunu destekleyince istediğimize ulaştık. Karda şahane bir performans gösteriyor, çamura sokmadım daha...
Hocam ilk kez duydum bunu. Tam olarak söylediğinizi bilmiyorum. Ama başımdan geçen bir olayı anlatayım; tam 98 hız sınırında Konya-Adana yolunda radara düştüm ve ceza yedim. Polis arkadaş 94 olsaydı kesmezdim cezayı dedi. Benim Navara tam olarak 98'i gösteriyordu ve bu hızda cezayı yedim...
İzmir Nissan Ata Servis’te Gürcan usta ile yaptığımız Navara offroad modifiye çalışmamız. Arazi şartlarına göre şahane bir çalışma oldu. Fotoğraflar ekte. Eğer İzmir çevresinde kamyonet aracında ufak dokunuşlar yapmak isteyenler varsa kesinlikle burayı öneririm!
Hız limitlerinde yasal olarak, limitin %10’u kadar sürücüye pay bırakılır. Mesela şehir içinde 82 hız sınırı niye vardır? 82 + %10 = 90km maksimum sınır elde edilir. Sadece EDS denetimi bölgelerinde bu kural uygulanmaz. Bu sebeple otoyolda kamyonet hız sınırı 104, duble yolda 94, bölünmemiş...
Hocam şunu manzume şeklinde değilde, normal biçimde anlatsaydınız ya; dört defa okudum ne söylediğinizi anlamak için. Şase no tutuyor ise sorun yok. Ne gerek var bu kadar daralıp Leman'daki Aşık Memo gibi şiirler yazmaya :)