Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ynt: Bu da benim jeep im
cj için asıl olan orjinalligini korumaktir. tofaş motoru 5 ileri şanzıman işi aslında sevmediğim konular. modifiye yapılacaksa eğer , aşağıya doğru değil de yukarıya doğru yapmak gerekir.
Ynt: Bu da benim jeep im
5 ileri bir şanzıman düşünebilirsiniz. 5. vites oranı 1 den küçük olan. Ya da 4.vites dişlisini küçültebilirsiniz.. Ayna mahruti ile oynayamıyorsanız şanzımandan son hızı bu şekilde artırılır. .. Ya da dodge pw250 lerin ön arka 46/13 diferansiyelini alıp komple...
Ynt: ROMORK-KARAVAN Sevdasına düştüm sizlerle beraber yapalımmı.
Kırıkkale ihalelerini takip edebilirsiniz. Orada önden hasarlı motoru bitik araçlar olabilir. Ya da Ankara hurdacılar sitesini gezmenizi öneriyorum. 2 sene önce 350 tane gelmişti . Bayağı sattılar Kalanları kiloyla satıyorlar...
Ynt: Hatıra Ormanı
Her ilde bu konuyla ilgili valiliklerde ve ya orman müdürlüklerinde ağaçlandırılacak alanların belirlendiğini tahmin ediyorum. Fidana bile para vermeden alıp dikebiliyorsunuz sanıyorum. Bizim Şehitkamil belediyesi bu konuyla ilgili bir çalışma başlatmıştı. Bayağı bir alan...
Ynt: Bu da benim jeep im
diferansiyeller orjinal değil. eski model cj lerde bu genişlikte dana44 yok. Çok belli dana44 olduğu.. Muhtemelen dodge.. Ön diferansiyellerin bağlantısı çatallı sistem ise yeni modeller. Karpuzlu ve kampana ise eski modellerden alınmış demek. Gelelim ayna mahruti...
Ynt: Bu da benim jeep im
makaslar dingilin üzerinde olduğu için gezme sorunu kronikleşebilir. Buna hazırlıklı ol derim. Ayrıca rot amortisörü varmıydı göremedim. En azından vuruntuları aza indirger. Makas burçlarında boşluk olmaması da çok önemli.
son hız konusunda tablolar bizi...
Ynt: Bu da benim jeep im
Bana sorarsan 45/11 taraftarıyım. 46/13= 3,54 arada bayağı fark var.. Aslında lastikleri büyültebilirsen ayna mahruti değişimine gerek kalmayabilir. Ama bu defa motor çevirebilecek mi?
Ynt: Bu da benim jeep im
Zaten ağır bir şanzıman mevcut. 46/13 aslında son hızı çok artırır . kalkislarda 1,vites kullanilir. 4, vites oranı 1 ve lastiklerde küçük olduğu için sıkıntı olmaz.
Ynt: Bu da benim jeep im
araç yürüdüyse .. kalkış nasıl .. 1. vites hemen 2 yi istiyor mu.. 4.vites e atabildiniz mi;? hız olarak maksimum kaça çıktını tahmini ??
Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)
Motor şanzıman ve arazi şanzımanı hazır. Ankara da beni bekliyor. Gitmişken ne bulursam alacağım. Malum ramazan ayı G.Antep sanayisi %10 verim ile çalışıyor. Toplamaya bayram ertesi başlayacağız sanıyorum..
Ynt: Hunileri Taktık 42 Lastik Ford F250 Geliyor
teşekkürler
araç şasiciye gitti, şaftlar tornacıya.. hafta içi inşallah hepsini tekrar toplarız.
Bu arada ön makas küpelerinin boyunu uzatıp, makasın kavisini azaltıp 12 cm geriye aldık..
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası
nasıl kullanım.? aşırı sallanan, titreşim yapan yer oldu mu özellikle çamurda zorlamaya başladığında ???
video olsa bizde tahmin ederdik ;D