1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Deep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 511
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 65,970
Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

Fan müşürüne düz kontak yapardık bilseydik benim aklıma geldide söylememiştim

Bu arada bizim gezi bitti jeep cilere takılalım biraz bakın yanlarında teknik servis götürüyorlar geziye giderken haha

Birde muhtemelen gezilerinde sağnak yağış olabilir çok eğlenceli olucak gitsekmi acaba
 

Etiketler
Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

İzmir LR rubunu Kazdağları gezisinden bir görüntü....Varmı arttıran ))
Sevgiler
Melih

 

Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

meliheris' Alıntı:
İzmir LR rubunu Kazdağları gezisinden bir görüntü....Varmı arttıran ))
Sevgiler
Melih

Bunun arttırılacak tarafı kalmamış
 

Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

Engin Kardeşim merhaba,
Arızanın büyük olmamasına sevindim. Biz kontrol ederken fan çalışıyordu, bu nedenle yüksek derecede açacağı aklımıza gelmedi. Ben bu durumlarda devreye girmesi için Manuel switch uyguluyorum Seninkinden daha yaşlı otomobilime. Hararet yükselince bakıyorum fanın devrede olduğunu gösteren ikaz ışığı yanmıyor, hemen manuel açıyorum.Bunu Kenlowe uyguluyor örneğin. Belki böyle pratik bir çözüm senin için de geçerli olabilir. Bu arada fanın erken(62C'de) devreye girmesi performans açısından bir sıkıntı yaratmaz mı? Sadece aklıma geldi işte.
Gene de geçmiş olsun, çözüm bulmana sevindim.
Selam ve sevgilerimle.

Atıf Tezerten
def110
 

Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

Yahu neden Engin dedim Ender yerine, nufus kağıdı eskidi diye mi acaba, özür dilerim Ender Kardeşim.
Tekrar sevgilerimle.
Atıf Tezerten
 



Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

Benim eskiden sürekli fan müşürü bozan bir aracım vardı 1-2 kere su kaynattıkdan sonra öğrenmiştim. sürekli yanımda düz kontak teli taşıyordum, hararet yukselince fan ı direk bağlayıp çalıştırıyordum
 

Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

Kürşat Kardeşim bu konuda çok haklısın. Ben Defender için pompaya uyguluyorum bu yöntemi. Daima yanında bir telim vardır. Bütün elektrik off bile olsa ki zaman zaman oldu. Hemen pompaya bir direkt tel işi çözüyor.Bunu Hüseyin Ustadan öğrendim. Ama benim Ender'e önerdiğim sistem daha otomatik ve kalıcı bir çözüm gibi geliyor bana.
Selam ve sevgilerimle.
Atıf Tezerten
 

Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

meliheris' Alıntı:
İzmir LR rubunu Kazdağları gezisinden bir görüntü....Varmı arttıran ))
Sevgiler
Melih

Yüzmeyi öğrenecek bu Defender'lar ;D ;D ;D
 


Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

Atıf Abicim MErhaba

Kürşad'cım Merhaba

Şöyle yaptık fan için içeriye direk bir düğme yerleştirdik, fan müşürünü 62 derecelik taktık termostatı da tekrar 62 derece taktık fakat fan kapasitesini az bulduk devir açısından onu da bu hafta değiştirip hatırı sayılır devirde olan ve çok kanatlı olan bir fanı komple monte edeceğiz.dolayısı ile gayet verimli bir sistem oluşmuş oluyor. Bu sonradan atma dizel motorların kendi üzerinde devirdaime bağlı olan sabit pervaneleri series 3 lerde motor haznesine sığmadığından dolayı dizel motoru soğutan sürekli bir pervane yok ondan dolayı 62 derece müşir ve kuvvetli bir fan ile olayı yazın için ne kadar sıkıştırırsak sıkıştıralım problem çıkarmayacak hale getirmek amacımız.

Lakin yine de her zaman bilgi ve eleştirilerinize ihtiyac duyuyorum, ilginizi içinde ayrıca teşekkür ederim.
 



Ynt: 1. Gezenbilir Land Rover Buluşması (17 Mayıs 2009)

Ben de de bir kac kare var. Ilki yoldan...