Merhaba 1991 model 5 kapili 2.8 Dizel Patrol almayi dusunuyorum.Motoru bir yil once yapilmis 220.000 km de sizce yaptirilmis motor sikintili olabilirmi ? Bilgisi olan varmidir? Şanzimanida 5.vitese gecmiyormus yarin araci gosterip anlasmaya niyetliyim şanzimanda cok buyuk bir sikinti cikarmi sizce bu 5. Vitese gecmeme durumuyla ilgili
Yada bu araclar hakkinda genel vermek istediginiz bilgiler olursa cok memnun olurum.Simdiden tesekkurler.
motorun nerede toplandığı işin ehli usta mı yapmış ona bakmak lazım ayrıca motor toplanırken neler yapılmış sadece sekman ve yataklar değişerek yağ yakması engellenmişte olabilir oranlar tutuyorsa onu incelemek lazım
5. vitese geçmiyorsa kesinlikle şanzıman inecek gibi gözüküyor vites kolu yatağının kontrolünden sonra
sağlam basit mekaniği olan bir araç geniş çok yıpratılmadıysa konforlu bir yapısıda vardır
motorun nerede toplandığı işin ehli usta mı yapmış ona bakmak lazım ayrıca motor toplanırken neler yapılmış sadece sekman ve yataklar değişerek yağ yakması engellenmişte olabilir oranlar tutuyorsa onu incelemek lazım
5. vitese geçmiyorsa kesinlikle şanzıman inecek gibi gözüküyor vites kolu yatağının kontrolünden sonra
sağlam basit mekaniği olan bir araç geniş çok yıpratılmadıysa konforlu bir yapısıda vardır
Tesekkur ederim.Sizde ayni aractanmi var? Arac normalde yuksek gibi duruyor.Yukselme yamadan en ideal camur offroad lastigi ne secilmeli orjinal cantlariyla olurmu bu is sizce ?
ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi