2.8 Dizel Patrol 260 Hakkinda Bilgi Lütfen

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mogoksel Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 3
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 3,700

mogoksel

Özgür
Mesajlar
73
Tepkime Puanı
2
Yer
İstanbul
Merhaba 1991 model 5 kapili 2.8 Dizel Patrol almayi dusunuyorum.Motoru bir yil once yapilmis 220.000 km de sizce yaptirilmis motor sikintili olabilirmi ? Bilgisi olan varmidir? Şanzimanida 5.vitese gecmiyormus yarin araci gosterip anlasmaya niyetliyim şanzimanda cok buyuk bir sikinti cikarmi sizce bu 5. Vitese gecmeme durumuyla ilgili

Yada bu araclar hakkinda genel vermek istediginiz bilgiler olursa cok memnun olurum.Simdiden tesekkurler.

Özgür
www.yagcarsisi.com


ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler
motorun nerede toplandığı işin ehli usta mı yapmış ona bakmak lazım ayrıca motor toplanırken neler yapılmış sadece sekman ve yataklar değişerek yağ yakması engellenmişte olabilir oranlar tutuyorsa onu incelemek lazım

5. vitese geçmiyorsa kesinlikle şanzıman inecek gibi gözüküyor vites kolu yatağının kontrolünden sonra

sağlam basit mekaniği olan bir araç geniş çok yıpratılmadıysa konforlu bir yapısıda vardır

hayırlısı olsun
 

Tesekkur ederim.Sizde ayni aractanmi var? Arac normalde yuksek gibi duruyor.Yukselme yamadan en ideal camur offroad lastigi ne secilmeli orjinal cantlariyla olurmu bu is sizce ?

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

bende yok ama yurt dışı şantiyede kullanmıştım bir dönem

üzerindeki jantlar ölçüsü nedir bilemem ama uygun olur çamur lastiği için aracın yüksekliğine bakarak takılacak büyük lastik ölçüsü bulunur

yüksekliği orjinalde de yüksek olan bir modeldir baktığınız araç yükseltilmiş olup olmadığını kontrol etmek gerekir