Merhaba. Aracınız hayırlı olsun. Ralliart genelde akünün yanındaki boşlukta olur. Aşağıdaki resimde kırmızı ile işaretli olan parça . Ralliart 167 hp, düz olanlar 136 hp güç vardır. Ralliart aracın alt devirlerdeki hantallığını hissedilir şekilde azaltıyor.
Ekli dosyayı görüntüle 3289
Arazi vitesleri;
2H : Arka tekerlekten çekiş = Kuru asfalt yolda sürerken
4H : Sürekli 4 tekerlekten çekiş = Kuru asfalt yolda veya kaygan yollarda sürerken
4HLc : Orta diferansiyel kilidi kavraşmış 4 tekerlekten çekiş = Bozuk, kumlu veya karlı yollarda sürerken
4LLc : Düşük vites orta diferansiyel kilidi kavraşmış 4 tekerlekten çekiş = Dik rampalarda aşağı veya yukarı doğru, bozuk veya çamurlu yollarda sürerken (özellikle yüksek tork gerektiğinde)
DİKKAT: “4LLc” konumu dik rampalarda, kumlu ve çamurlu ve diğer zorlu zeminlerde düşük hızda sürüş için azami tork sağlar. Otomatik şanzımanlı araçlarda, “4LLc” konumunda yaklaşık 70 km/sa. hızı aşmayın. Kuru asfalt yollarda ve otoyollarda aracınızı “4HLc” veya “4LLc” konumunda sürmeyin. Bu, aşırı lastik aşınması, yüksek yakıt tüketimi ve aşırı gürültüye neden olur. Aynı zamanda tahrik sistemine zarar verebilecek, diferansiyel yağ sıcaklığını da artırır. Ayrıca aktarma organı, yağ kaçağına, parça aşınmasına veya diğer ciddi arızalara yol açan aşırı yüke maruz kalır. Kuru asfalt yollarda ve otoyollarda aracı sadece “2H” ile “4H” ile sürün.
Daha detaylı bilgi için kullanım klavuzuna bu linkten ulaşabilirsiniz;
http://www.mitsubishi-motors.com.tr/assets/upload/files/l200_0.pdf