2 Gün Önce L200 Aldım Ve Güç Bilmecesine Girdim 136,167,178 Hp ? + Ralliart

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Alpbodrum Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 16
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 30,561

Alpbodrum

Yeni Üye
Mesajlar
7
Tepkime Puanı
0
Arkadaşlar Merhaba Aranıza Geçen Hafta Rav4 ümü Satıp L200 Alarak Katıldım. Belirtmek isterim ki Aracımda sorunlar olmasına rağmen hiç pişman değilim ve aracımı çok sevdim.

Öncelikle L200 - 2007-2009 Arası modellerde kafa karıştırıcı durum var ! Daha önce forumda yaptığım araştırmalarda benim aldığım kısa kasalarda 136 Beygirlik tek motor olduğu ve 167 beygire RalliArt ile çıktığıydı. Ancak dün Buradaki Mitsubishi servisinden aldığım bilgiye göre bu araçların "sunroof' lu magnum modelinde" Düşük sıkıştırmalı silindir ve daha büyük turbolu motor olduğunu ve Ralliart olmadığı bilgisini aldım. Bu şekilde 178 beygirmiş. (Ne kadar doğru bilinmez)

2. Sorun aldığım araç Sunroof lu ve Elektrikli koltuklu ancak ruhsatta 100kw yani 136bg yazıyor. İşin garibi motor kaputunu açtım ve Rallitronic cihazlarının bağlı olduğunu gördüm. 1 Adet akünün yanında Dikdörtgen Rallitronic yazan ve bir adette onun altında kare kutu var. Yani sistem bağlı.

3. Sorun Aracımın 0-100 km hızlanmasını ölçtüm. (Otomatik vites ) = 16 Saniye - yani rezil bir durum var.

Eğer aracım 178 Bg lik olansa Ralliart ile 200 Bg falan olması gerekli bu durumda 16 saniye imkansız.
Eğer aracım 136 Bg lik ise Ralliart ile 170 lere gelmesi lazım 16 Saniye yine fazla
Eğer aracım 136 Bg ve Ralliart çalışmıyorsa 16 Saniye bence yine fazla çünkü internette izlediğim videolarda insanlar orjinal hali ile 0-100 ' e 12 saniyede çıkıyorlar.
Kafam salça olmuş durumda.

Vereceğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkür ederim.
 

Etiketler
ralliart
Ynt: 2 Gün Önce L200 Aldım Ve Güç Bilmecesine Girdim 136,167,178 Hp ? + Ralliart

Arkadaşlar , bu arada bir gelişme oldu. Ralli Art ' ı aracımdan söktüm ve performansta hiçbir değişme olmadı. Muhtemelen bu cihaz bu araç için programlanmadan direk takıldı. Ayrıca Bu Ralli art Aracın Turbo Valfini Bozmuş onuda değiştirmek zorunda kaldım. 2 Cm uzunluğundaki bu parçanın yetkili servis fiyatı 2200 TL - Yan Sanayisi 690 TL Ben hassas olduğum için Orjinalini aldım. Parçanın diğer adı (barometrik basınç sensörü) Aracın turbosunun düzgün çalışmasını gerçekten engelliyor.
 

Ynt: 2 Gün Önce L200 Aldım Ve Güç Bilmecesine Girdim 136,167,178 Hp ? + Ralliart

Son gelişmeler şöyle : Ralliart ' ı tekrar taktım , düzgün çalışmama sebebi Turbo valfinden manifolda giden incecik hortumun girdiği yerin kurum dolmasıymış bir tel vasıtasıyla temizledik ve araç delirdi. Bilginiz olsun.
 


Ynt: 2 Gün Önce L200 Aldım Ve Güç Bilmecesine Girdim 136,167,178 Hp ? + Ralliart

hocam şehir içi şehir dışı normal kullanımda yakıt konusunda beni bilgilendirebilirmisiniz
 



Ynt: 2 Gün Önce L200 Aldım Ve Güç Bilmecesine Girdim 136,167,178 Hp ? + Ralliart

Alpbodrum' Alıntı:
Son gelişmeler şöyle : Ralliart ' ı tekrar taktım , düzgün çalışmama sebebi Turbo valfinden manifolda giden incecik hortumun girdiği yerin kurum dolmasıymış bir tel vasıtasıyla temizledik ve araç delirdi. Bilginiz olsun.
l

alp bey merhabalar ,bahsettiğiniz turbo valfindeki deliğin fotorafını paylaşabilirmisiniz,benim aracımda da bu tarz sıkıntılar warda
 

merhaba arkadaşlar biraz hortlatıcam konuyu ama bende yeni l200 kullanıcısı olarak aranıza katıldım araç 2009 4*4
model intense modeli diye aldık otomatik aldığım insanlarda hiçbişey bilmiyorlardı ruhsatta da bişe yazmıyor nette de doru düzgün bi bilgi bulamadım şimdi merak ediyorum aracım kaç beygir rally art dediğimiz olay varmı yokmu varsa nerde arazi vitesleri konusunda da belirsizlikler var 4 kademeli görünüyor topuzda ama 2 kademe bi ileri sonra sağa ve ileri baya zayıfım bu araç konusunda çevremde binen de yokki sorayım
 

Merhaba. Aracınız hayırlı olsun. Ralliart genelde akünün yanındaki boşlukta olur. Aşağıdaki resimde kırmızı ile işaretli olan parça . Ralliart 167 hp, düz olanlar 136 hp güç vardır. Ralliart aracın alt devirlerdeki hantallığını hissedilir şekilde azaltıyor.

Ralliart.JPG



Arazi vitesleri;

2H : Arka tekerlekten çekiş = Kuru asfalt yolda sürerken
4H : Sürekli 4 tekerlekten çekiş = Kuru asfalt yolda veya kaygan yollarda sürerken
4HLc : Orta diferansiyel kilidi kavraşmış 4 tekerlekten çekiş = Bozuk, kumlu veya karlı yollarda sürerken
4LLc : Düşük vites orta diferansiyel kilidi kavraşmış 4 tekerlekten çekiş = Dik rampalarda aşağı veya yukarı doğru, bozuk veya çamurlu yollarda sürerken (özellikle yüksek tork gerektiğinde)

DİKKAT: “4LLc” konumu dik rampalarda, kumlu ve çamurlu ve diğer zorlu zeminlerde düşük hızda sürüş için azami tork sağlar. Otomatik şanzımanlı araçlarda, “4LLc” konumunda yaklaşık 70 km/sa. hızı aşmayın. Kuru asfalt yollarda ve otoyollarda aracınızı “4HLc” veya “4LLc” konumunda sürmeyin. Bu, aşırı lastik aşınması, yüksek yakıt tüketimi ve aşırı gürültüye neden olur. Aynı zamanda tahrik sistemine zarar verebilecek, diferansiyel yağ sıcaklığını da artırır. Ayrıca aktarma organı, yağ kaçağına, parça aşınmasına veya diğer ciddi arızalara yol açan aşırı yüke maruz kalır. Kuru asfalt yollarda ve otoyollarda aracı sadece “2H” ile “4H” ile sürün.

Daha detaylı bilgi için kullanım klavuzuna bu linkten ulaşabilirsiniz;
http://www.mitsubishi-motors.com.tr/assets/upload/files/l200_0.pdf
 

Merhaba. Aracınız hayırlı olsun. Ralliart genelde akünün yanındaki boşlukta olur. Aşağıdaki resimde kırmızı ile işaretli olan parça . Ralliart 167 hp, düz olanlar 136 hp güç vardır. Ralliart aracın alt devirlerdeki hantallığını hissedilir şekilde azaltıyor.

Ekli dosyayı görüntüle 3289


Arazi vitesleri;

2H : Arka tekerlekten çekiş = Kuru asfalt yolda sürerken
4H : Sürekli 4 tekerlekten çekiş = Kuru asfalt yolda veya kaygan yollarda sürerken
4HLc : Orta diferansiyel kilidi kavraşmış 4 tekerlekten çekiş = Bozuk, kumlu veya karlı yollarda sürerken
4LLc : Düşük vites orta diferansiyel kilidi kavraşmış 4 tekerlekten çekiş = Dik rampalarda aşağı veya yukarı doğru, bozuk veya çamurlu yollarda sürerken (özellikle yüksek tork gerektiğinde)

DİKKAT: “4LLc” konumu dik rampalarda, kumlu ve çamurlu ve diğer zorlu zeminlerde düşük hızda sürüş için azami tork sağlar. Otomatik şanzımanlı araçlarda, “4LLc” konumunda yaklaşık 70 km/sa. hızı aşmayın. Kuru asfalt yollarda ve otoyollarda aracınızı “4HLc” veya “4LLc” konumunda sürmeyin. Bu, aşırı lastik aşınması, yüksek yakıt tüketimi ve aşırı gürültüye neden olur. Aynı zamanda tahrik sistemine zarar verebilecek, diferansiyel yağ sıcaklığını da artırır. Ayrıca aktarma organı, yağ kaçağına, parça aşınmasına veya diğer ciddi arızalara yol açan aşırı yüke maruz kalır. Kuru asfalt yollarda ve otoyollarda aracı sadece “2H” ile “4H” ile sürün.

Daha detaylı bilgi için kullanım klavuzuna bu linkten ulaşabilirsiniz;
http://www.mitsubishi-motors.com.tr/assets/upload/files/l200_0.pdf




verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim ben vites özelliklerini ve nerede ne kullnılcağını biliyorum daha evvel discom vardı..benim sorum şuydu aslında topuzun üzerinde kademeler mevcut yanlız kullanmak istediğimde 2 kademe kullanılıyor bunu çözemedim en geride 2h ileri 4h bi ileri 4llc peki 4hlc nerde bi türlü bulamadım
 





Eger aracinizin L200 oldugundan eminseniz, olmama ihtimali yoktur :smiley: iki tane sag olacak viteste. İlk sag 4hlc. Ondan da daha ileri sagdaki bastirarak gecen viteste 4llc. Vites topuzundan silinmediyse gorebilirsiniz. Ekranda aralarinda fark yok. İkisindede orta kilit devrede gosteriyor. Belki bu sizi yaniltiyor olabilir.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Eger aracinizin L200 oldugundan eminseniz, olmama ihtimali yoktur :smiley: iki tane sag olacak viteste. İlk sag 4hlc. Ondan da daha ileri sagdaki bastirarak gecen viteste 4llc. Vites topuzundan silinmediyse gorebilirsiniz. Ekranda aralarinda fark yok. İkisindede orta kilit devrede gosteriyor. Belki bu sizi yaniltiyor olabilir.


Sent from my iPhone using Tapatalk
abicim araç 4*4 intense buna eminim :smiley: 2 hden ileri sürünce ön tekerlerin lambası yanıp sönüyor bi ileri daha yapıyorum sağa bastırmadan bu sefer orta kilit turuncu yanıyor n den alıp vitese takınca sabitleniyor iki seçenekte..sağa basıp ileri itincede aynı istikamete gidiyor,anlamadım gitti
 

arkadaşlar l200 2011 4x4 intense imin EGR valfini devre dışı bıraktım, sonuçtan çok memnunum inanın araç sanki nefes alarak çalışmaya başladı, yalnız arıza lambasını söndürmüştüm çok geçmeden 100 km sonra geri yandı bu arıza lambasını EGR den dolyı yanan lambayı nasıl kalıcı olarak söndürebilirm hiç başına gelen varmı vessalam
 





Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,013
Mesajlar
1,527,257
Kayıtlı Üye Sayımız
166,760
Kaydolan Son Üyemiz
Stronger

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst