6 gün önce aracını yeni alan Hüdayi abimiz Babadağdn inerken geçirdiği kaza sonucu hayatını kaybetti. Allah rahmet eylesin..
Araç wj, uçurumdan yaklaşık 600. Mt aşagıya doğru takla atarak bu hale gelmiş..
Bugün gösterge paneli için ebay dan söylediğim led ler geldi. Takması yaptım. Sonucu akşam görecegim..
Öncelikli olarak direksiyonu en alt pozısyona getirip fotodaki plastik kısmı söktüm ve far ayarı düğmesinin soketini çıkardım
Daha sonra gösterge panelinde altta ve üstte 2 şer adet olan yıldız vidaları söktükten sonra soket bağlantısını ayırdım..
Daha sonra kargaburun yardımıyla twist hareketiyle eski lambaları çıkarıp ledleri taktım.
Daha sonra söktüğüm gibi herşeyi tekrar aynı şekilde taktım..
Flowmaster benim aracımda da takılı.Bir arkadaşım hediye etti.Ben gayet memnunum.Uzun yolda ses biraz kulağı tırmalıyor ama genel itibariyle memnunum.Şehir içinde çevreye çok kararında bir yankı veriyor,rahatsız edici değil.Gerçi seri numarasına göre WJ uyumlu olan modelden bahsediyorlar ama benim egsozcu ustam verdiğim gibi taktı,kontrol etmedim.
İç aydınlatma led değişikliğinden memnun musunuz? Ben şöyle bir set buldum.Yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum.
Benim aldıgım led ler hiç iyi çıkmadı.Eski ampulleri taktım.Anladıgım kadarıyla ledlerin 360 derecelik bi aydınlatma yapması gerekıyor.Benımkıler sadece önunu aydınlattıgı için çok verimsiz oldu...
Teşekkurler..
72lt lık Atiker tank taktdım..
Dün biraz lpg almıştım o bitince depoyu tam doldurup şehiriçinde ölçüm yapacagım bakalım kaç km gidecegiz..
Bendeki arada olan sıkıntının sorununu bulmak üzere bugün işe gitmeden önce lpg kablomu laptoba bağladım ve işe doğru yola çıktım..Araca ilk bindiğimde dış ısı 7 dereceydi.Aracı çalıştırdım ve bi süre sürdükten sonra,önceden ayarlamış oldugum gibi lpg sıcaklığı 35 dereceye gelince araç lpg ye geçti ve bu arada kalorifer sıcakta açık vaziyette..Videoda da regulatör sıcaklığı ve lpg sıcaklığın takıp edebilirsiniz..Sıkıntının oldugu yokuşa doğru çıkmadan programdan kayıta başladım.İlk hareket anında lpg sıcaklığı 33,regulatör sıcaklığı 45 derece...Kesikliği hissetmeye başladıgım anda lpg ısısı 16,regulatör ısısı 30 dereceye düşmüş..Lpg ısısı 13 dereceye düştüğünde bu performans düşüşünü bariz hissediyorsunuz.Tabi bu arada yokuşa sabit hızda çıkmaya devam ediyorum.Devir 2500 de...Yokuşu çıkıp düze gelince regulatör ısısı ve lpg ısısı artmaya başlıyor.Yani benim usta sorunun sebebinde haklı çıkmış gibi gözüküyor.
[video=youtube;7vR8o9fno80]
[/video]
SM-T110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi