1999-2001 Grand Cherokee kullanılan 3.1 litrelik (3125 cc) beş silindirli motor, elektronik enjeksiyon pompası, direkt enjeksiyon ve elektronik kontrollü, vakum çalıştırılmış egzoz gazı devridaim vardı. 2.5 bir silindir ekleyerek büyük ölçüde yaratılan 3.1, değişken yakıt enjeksiyon zamanlaması, hızlı algılama giriş tarafı yerleştirilmiş termostat ve coil-on-plug ateşleme özellikli. Bir hibrid soğutma sistemi motor fanı gürültü ve titreşim azaltılması, daha düşük bir hızda (tipik 650-700 rpm vs 250-300 rpm) rölantide sağlayan inline elektrik ve motor tahrikli fanlar birleştirdi. İkinci bir termostat kontrolü% 12 veya 4,5 kW (6 hp) güç tüketimini kesin.
3.1 litre VM dizel motor normal bakım ürün dışında parça değişimi olmaksızın normal şartlarda 240.000 km (150.000 mil) çalışacak şekilde dizayn edilmiştir. Otomatik serpantin kayış gergi 160.000 km (100.000 mil) ortalama aksesuar kayış ömrü artmıştır.
Yeni turbodizel motor% 12.5 daha iyi hızlanma, daha yüksek bir hıza ve daha yük-taşıma ve çekme kapasitesi kadar, 2.5 litrelik ünite göre% 20 güç ve tork artırmıştır. A drive-by-wire "elektronik hızlandırıcı" gaz kontrol. Intercooled dizel Silindir başına iki valflı ile dökme demir blok ve silindir kafası, 92 mm (3,62 inç) ve 94 mm (3.70 inç) inme bir delik vardı. 103 kW (138 hp) doruk beygir gücü 4.000 devirde elde edildi; azami tork 384 Nm (283 hp) idi ve Grand Cherokee gaz kilometre 100 km'de 11.7 litre puan oldu.
Original is at 2011+ VM Motori V6 Diesel Engines http://www.allpar.com/mopar/V6/VM-RA-diesel.html#ixzz2NPeZ4T1q
Follow us: @allparcom on Twitter | allparcom on Facebook
benim araç 195.000 kmde hala motorda bir sıkıntı yok