Kutup başını çıkarmaya gerek yok , tabi teyb kodu olması lazım , elektriği kesildimi cod istiyor
Kendinden yapışkanlı silikon süngerin kalınlığı 1 cm gibi bendeki
Yanlız menfez birleşim yerlerine o olmaz, menfezlere ev cam çerçevelerine yapıştırılan süngerden kullandım oda kendimden yapışkanlı 1 cm kalınlığı olanda var 1,5 olanıda var, ikiside olur
Hesap tutuyorum tabiki , malzeme ve parça parası 13000 lira civarı şuana kadar harcadığım
Bunda işçilik yok tabiki çünkü enjektör kabloları değişimi haricinde her işi kendim yaptım, işçilik olsa 5-6 lira daha biner üstüne belkide daha fazla malüm marka Land Rover ustaların gözünde euro işareti çıkıyor genelde
TD5 lerle fazla yakıt tüketimi yapanlar mazot kütüğündeki kaçakları kontrol etsin , ben ağır şehiriçi şartlarında ilk depoda 350 km de 1 depo yakıt tükettim , mazot kütükten yola akıp gitmiş , o işleri düzelttikten sonra şuan tam yarım depodayım, 370 km yol gittim yine ağır şehiriçi şartlarında, yarımdan sonra çabuk düşer herhalde ama 550 yi bulur rahat ,tam depo verisini de paylaşıcam bitince
Ağır şehiriçi dediğim sıfır otoban , İstanbul içi bayırlı rampalı ışıklı, bazende trafikli güzargah, daha kötüsü olamaz yani
Şanzumanla, motorun birleştiği yerde altta bi tahliye deliği var kütüğü yaptırmadan önce ordan yağ geliyor görüntüsü vardı, gören motor arka keçeden yağ akıtıyor diyordu...
keçede sorun yokmuş , yukardan külbutor kapağının arka tarafından sızan yağ ile mazot kütüğünden sızan mazot birleşip , yağ akıyor görüntüsü veriyormuş
Kulbutor contası ve kütüğü hallettikten sonra günlerce takip ettim bi süre daha alt taraf aynı şekilde yağ damlatmaya devam etti, sıcaklarla birlikte içerde kalan yağ gevşeyip aktı, ve sonunda bitti ve durdu
Konuyu başından beri, kenardan sessizce takip ediyorum.
Öncelikle ellerinize sağlık, bu kadar emek ve tüm bunları büyük bir hevesle yapıyor olmanız üstüne bir de bu bilgiyi burada paylaşıyor olmanız da ayrıca harika.
TD5 lerle fazla yakıt tüketimi yapanlar mazot kütüğündeki kaçakları kontrol etsin , ben ağır şehiriçi şartlarında ilk depoda 350 km de 1 depo yakıt tükettim , mazot kütükten yola akıp gitmiş , o işleri düzelttikten sonra şuan tam yarım depodayım, 370 km yol gittim yine ağır şehiriçi şartlarında, yarımdan sonra çabuk düşer herhalde ama 550 yi bulur rahat ,tam depo verisini de paylaşıcam bitince
Ağır şehiriçi dediğim sıfır otoban , İstanbul içi bayırlı rampalı ışıklı, bazende trafikli güzargah, daha kötüsü olamaz yani
Konuyu başından beri, kenardan sessizce takip ediyorum.
Öncelikle ellerinize sağlık, bu kadar emek ve tüm bunları büyük bir hevesle yapıyor olmanız üstüne bir de bu bilgiyi burada paylaşıyor olmanız da ayrıca harika.
Teşekkürler, bilmediğim araç markası hakkında detaylı bilgiye ulaşamamak çok can sıkıcı , o yüzden sahibi olduğum her markada öğrendiğim , bildiğim ve tecrube ettiğim herşeyi paylaşıyorum