2004 Model 4*4 - 4*2 Ye Çevrilmiş

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Mehmet VURAL Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 3
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,568

Mehmet VURAL

Yeni Üye
Mesajlar
4
Tepkime Puanı
0
Merhaba arkadaşlar. 4*4 freelander dizel araç 4*2 ye çevrilmiş. Almak istiyordum. Tekrar 4*4 yapmanın maliyeti ne olur. ? Bu araçları alırken nelere dikkat etmek lazım ? Teşekkürler .
 

Etiketler
Merhaba arkadaşlar. 4*4 freelander dizel araç 4*2 ye çevrilmiş. Almak istiyordum. Tekrar 4*4 yapmanın maliyeti ne olur. ? Bu araçları alırken nelere dikkat etmek lazım ? Teşekkürler .

Arkama bakmadan kaçarım bunu yapanın aracından. Maliyet ise 10bini geçer. Şaft tam set alınacak. Şaftı taktıktan sonra arka defransiyel bozuksa veya yavru şanzıman yine bir dünya masraf olacak
 

Arkama bakmadan kaçarım bunu yapanın aracından. Maliyet ise 10bini geçer. Şaft tam set alınacak. Şaftı taktıktan sonra arka defransiyel bozuksa veya yavru şanzıman yine bir dünya masraf olacak
şaft parçaları var dediler. sözde yakıt ekonomisi için yapılmış şehir içi kulanım için. 4*4 ü siz takın devreye sokun masaya öyle otururuz diyeyim öyleyse. ona daa gelmezler. bu hikayede yazılmadan biter. çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.
 


Yakıt tüketimi düşüşü şaft üstündeki viskos kaplin sağlıklı değilse oluyor. Araç kasılarak yürüyor.. Viskos kaplin bakımı şaftın genel bakımı 3bini buluyor. Şaft olmayanlarda ön akslar stres altında çalışıyor. Araç td4 mü?