2005 Honda Crv Yükseltme Hakkinda

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan a.kara.gun Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 4
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 9,725

a.kara.gun

Yeni Üye
Mesajlar
16
Tepkime Puanı
0
Yer
BÜYÜKÇEKMECE
Merhaba Arkadaşlar
2005 Honda Crv kullanıyorum,istanbulda hem ailecek kullanım hemde trakya bölgesinde ava gidebilmek için honda yı tercih ettim,aracımı karda yazlık lastiklerle deneme fırsatım oldu ve çok başarılı buldum ancak asıl amacım hafif arazide ava gittiğim zaman beni sıkıntıya sokmadan götürmesi, aracımı 5-6 cm kadar biraz yükseltmeyi düşünüyorum fakat konu hakkında bilgi sahibi değilim ve hiç tecrübem olmadı,bu konuda siz tecrübeli dostlarımdan fikir ve önerilerinizi rica ediyorum,
maliyeti nekadar olur?
bu araca böyle bir uygulama yapmak doğru olurmu?
istanbul da bu ürünleri alabileceğim bir yer varmı?

yardımlarınız için teşekkür ederim...
 

Etiketler

Honda crv için yapabileceğiniz değişiklikler pek yok. 4x4 ün otomatik olarak ve 100 km ye kadar devreye girdiğini hatırlattıktan sonra, lastik genişliğini / yüksekliğini büyütmeden aynı ölçülerde A /T lastik kullanarak devam edin derim. A/T yerine M/T lastik alayım derseniz asfaltta kullanacaksanız bildiğiniz üzere ses vs vs rahatsızlık yaratacaktır ve aracı yorar. Arazi de çok zorlamamanızı tavsiye ederim, zaten 4 lastik te kilitlemeyecektir. özellikle arka diferansiyel yağını ( honda nın belirttiği yağ ile) mutlaka yenileyin.

İyi ( ? ) bir lastik ile hafif yol dışı koşullar da heryere gidersiniz.

Alt takım ı çok iyidir, uzun süre 4x4 le devam ettiğim de diferansiyel de ısınma ve kaçırma oluyordu , biraz mola verdiğim de tekrar kaldığım yerden devam edebiliyordum.

arazi konusun da bildiklerim bunlar. kolay gelsin.
 

teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için,m+s lastiklerim varken lastikler kuru zeminde uğultu yapıyordu yağışlar bittiği zaman yazlık lastiklere geçtim, diferansiyel yağınıda hemen değiştirceğim ama sormak istediğim diğer konu bu araç 1. ve 2. viteslerde manuel kullanımda sürekli dört çekermi? teşekkürler..
 

slm
1 ve 2 vitesler özellikle yokuş aşağı inişler de ve şanzımanın vites yükseltmesini istemediğiniz durumlar da kullanmanız için konulmuş. 4x4 her vites te 100 km hıza kadar kayma durumların da , bir veya birkaç tekerin patinaj durumunda ( sağ veya sol taraf asfalt üstünde kum ya da çamura denk geldiğinde vs vs ) devreye otomatik girer.
aracın altına baktığınız da diferansiyel in küçük olduğunu görürsünüz, 4 çeker diye patinaj la kalkmamanızı da tavsiye ederim.
yokuş aşağı inişler de örnek kar/buz da , araç frenli olarak indiğinden devir rölanti ye doğru düşer 1. 2. vitesleri kullanın ama 4x4 ün çok faydasını göremezsiniz. yokuş yukarı iyi , iniş te normal araç olarak düşünün, çünkü daha önceki mesaj da belirtmiştim kilitlemez, ağır diferansiyel yoktur. yokuş aşağı inişlere dikkat ediniz.
kolay gelsin.
 

Arkadaş merhaba yükseltme sorunu bende yaşadım Honda CR-V aracım da sonra kendim CNC de kit yaptım 97 2001 model için sonra 2002 2007 kuleye tam uyumlu kit yaptım polyamid malzeme 2008 2012 de mevcut isteyen bana ulaşabilir.saygılar.05334360611
 
Son düzenleme: