emre südaş
Ana Kamp
Merhaba arkadaşlar.
İlk 4x4 aracım 2007 L200 intense lüx ümü yaklaşık 10 000 km dir kullanıyorum. Aracı aldığımda 156.000 km deydi. Aracımın debriyaj baskı balata setini ve lastiklerini değiştirdikten sonra sıra geldi diğerlerine. Gelecek hafta egr sisteminde kurum temizliği yaptıracağım ve aracımı periyodik bakıma sokacağım. Merak ettiğim konu aracın katalitik converterinin ne durumda olduğu?. Muhtemelen bayağı tıkalı durumda . aldığımdan beri tıkalı olduğundan ve daha önce yeni bir L200 kullanmadığımdan aracımın performansını kıyaslayamıyorum. Serviste yeni kat için verdikleri fiyat 1800 tl. ve yenisini almaya şimdilik niyetim yok.Yanlış anlaşılma olmasın çevreye çok duyarlı bir insanım ve ilerde imkanım olunca yenisini almayı düşünüyorum. Daha önce bu araçlarda kat iptali yapan arkadaşlar varsa özellikle sensör ve arıza ışığı hakkında bana ipucu verirlerse çok faydalı olacak. Niyetim katalitik converterin içini boşaltıp araca tekrar takmak. Bu aracı kullanma amacım romorkla botumu Türkiye nin heryerine çekip götürüp kamp ve dalış yapmak. Kumsal sahillerden ve hafif offroad koşullardan deniz kenarına sorunsuz ulaşabilmek.Hiç bir zaman hız meraklısı olmadım ve yakıt sarfiyatı benim için çok önemli. Bu km. de bir aracın katalitik converter iptali bana ne avantaj ve dezavantaj sağlar. Daha sonrasında racechip takmak istiyorum ve bir problem yaşama ihtimalim var mı?. Gaza hiçbir zaman fazla yüklenmiyorum ama gerektiğinde de ayağımın altında fazla beygir bulunmasını isterim. AYrıca racechipi arabayı kuvvetlendirmekten ziyade ekonomi için takmak niyetindeyim. Bunun için gerekli olan jumper kombinasyonu ile ilgili daha sonra bilgi edinmek isterim. Okuyan arkadaşlara şimdidien teşekkür ederim...
İlk 4x4 aracım 2007 L200 intense lüx ümü yaklaşık 10 000 km dir kullanıyorum. Aracı aldığımda 156.000 km deydi. Aracımın debriyaj baskı balata setini ve lastiklerini değiştirdikten sonra sıra geldi diğerlerine. Gelecek hafta egr sisteminde kurum temizliği yaptıracağım ve aracımı periyodik bakıma sokacağım. Merak ettiğim konu aracın katalitik converterinin ne durumda olduğu?. Muhtemelen bayağı tıkalı durumda . aldığımdan beri tıkalı olduğundan ve daha önce yeni bir L200 kullanmadığımdan aracımın performansını kıyaslayamıyorum. Serviste yeni kat için verdikleri fiyat 1800 tl. ve yenisini almaya şimdilik niyetim yok.Yanlış anlaşılma olmasın çevreye çok duyarlı bir insanım ve ilerde imkanım olunca yenisini almayı düşünüyorum. Daha önce bu araçlarda kat iptali yapan arkadaşlar varsa özellikle sensör ve arıza ışığı hakkında bana ipucu verirlerse çok faydalı olacak. Niyetim katalitik converterin içini boşaltıp araca tekrar takmak. Bu aracı kullanma amacım romorkla botumu Türkiye nin heryerine çekip götürüp kamp ve dalış yapmak. Kumsal sahillerden ve hafif offroad koşullardan deniz kenarına sorunsuz ulaşabilmek.Hiç bir zaman hız meraklısı olmadım ve yakıt sarfiyatı benim için çok önemli. Bu km. de bir aracın katalitik converter iptali bana ne avantaj ve dezavantaj sağlar. Daha sonrasında racechip takmak istiyorum ve bir problem yaşama ihtimalim var mı?. Gaza hiçbir zaman fazla yüklenmiyorum ama gerektiğinde de ayağımın altında fazla beygir bulunmasını isterim. AYrıca racechipi arabayı kuvvetlendirmekten ziyade ekonomi için takmak niyetindeyim. Bunun için gerekli olan jumper kombinasyonu ile ilgili daha sonra bilgi edinmek isterim. Okuyan arkadaşlara şimdidien teşekkür ederim...

