KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
jimny aracımı sattıktan sonra fazla dayanamayıp ve uzun aramalar sonunda
bütçeme uygun olan arabayı bügün aldım
2008 model otomatik ranger kavuştuk aslında niyettim l200 almaktı ama nasip olmadı.
ilk etap da yükseltip mt lastik
daha önce yükseltme yapan arkadaşlardan tavsiye istiyorum ve
en uygun lastik ebatı nedir
ama jimny birtaneydi ondan kalan bi resimde ekleyeyim
hakkı kardeşim d max için her türlü yardım ederim ranger de torsiyonlu yollarda torsiyondan yükseltilmiş bir kaç ranger gördüm ama arka dingil yükseltme yapmamışlardı en kolayı işten anlayan iyi bir makascıya gidip 5-6 cm kavis verdir torsiyondanda 5-6 cm kaldır yeter zaten ranger lar standart ölçüleriyle yüksek araçlar açıları da çok iyi çamurluklarda çalışma yapmıyacaksan 265 75 16 lastik sığar herhalde
hakkı kardeşim d max için her türlü yardım ederim ranger de torsiyonlu yollarda torsiyondan yükseltilmiş bir kaç ranger gördüm ama arka dingil yükseltme yapmamışlardı en kolayı işten anlayan iyi bir makascıya gidip 5-6 cm kavis verdir torsiyondanda 5-6 cm kaldır yeter zaten ranger lar standart ölçüleriyle yüksek araçlar açıları da çok iyi çamurluklarda çalışma yapmıyacaksan 265 75 16 lastik sığar herhalde
abimerhaba
makaslara kavis hem sertlestiriyo hemde kirilma ihtimali var.
onleri torsiyonlardan kaldirdim arka makaslarin aralarina takoz gibi seyler koydum arkayida hallettim
uzerinede 265 75 16 federal mt taktim kalem gibi oldu ama birazda kupadan kaldirmak istiyorum. goruntu birazda guzellessin
iyi yapmıssın önü arkayı kaç cm kaldırdın ölçtünmü ben isuzuyu 3 cm kupadan kaldırdım metal pullar kullandım sonradan tornada başka düzenek yaptırırım düşüncem vardı vaktim olmadı gerçi arada konturol ediyorum herhangi bir gevşeme kayma olmadı herhangi bir değişiklik yapmadan limiti 3 cm kadar fazlası biraz işlem gerektiriyor