2010 Model L200 Instyle

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ahk40056 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 60
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 21,331
Ynt: 2010 Model L200 Instyle

@ahk40056 aracınızı güle güle kullanın.

Şuanda Forester kullanıyorum ve durumumuz uygun olursa eşim onu kendine istiyor, bende başka bir 4x4 araç bakacağım. Gerçi şimdiden bakıyorum :smiley: Dizel ve otomatik olmasını istiyorum.

Baktığım araçlar LR Freelander 2004,2005 ve Actyon Sport 2009,2010 (arka süspansiyon sisteminden dolayı). Ancak 4x4 sistemi ve dayanıklılığı açısından L200'de ilgimi çekiyor.

2010 modeller çok güzeller, ancak sormak istediğim:

2007-2008 modelleri tavsiye eder misiniz? En fazla kaç bin km'ye kadar alınmalı (75000km?). Bakımları pahalı mı ve büyük bakımı kaç bin km'de? Arkaya ağırlık koymak gerekir mi?

Cevaplar için teşekkürler şimdiden :smiley:
 

Etiketler
Ynt: 2010 Model L200 Instyle

GezenGen' Alıntı:
@ahk40056 aracınızı güle güle kullanın.

Şuanda Forester kullanıyorum ve durumumuz uygun olursa eşim onu kendine istiyor, bende başka bir 4x4 araç bakacağım. Gerçi şimdiden bakıyorum :smiley: Dizel ve otomatik olmasını istiyorum.

Baktığım araçlar LR Freelander 2004,2005 ve Actyon Sport 2009,2010 (arka süspansiyon sisteminden dolayı). Ancak 4x4 sistemi ve dayanıklılığı açısından L200'de ilgimi çekiyor.

2010 modeller çok güzeller, ancak sormak istediğim:

2007-2008 modelleri tavsiye eder misiniz? En fazla kaç bin km'ye kadar alınmalı (75000km?). Bakımları pahalı mı ve büyük bakımı kaç bin km'de? Arkaya ağırlık koymak gerekir mi?

Cevaplar için teşekkürler şimdiden :smiley:

Selam,

2007-2008 tabiki tavsiye edilir hatta havalı kilit olanını bulabilirseniz tadından yenmez.

Büyük bakımlar 80-160-240-320 bin KM diye gidiyor bu bakımda trgier seti ve bir çok bilya değişiyor.

Yetkili serviste 2500-2700 TL arası fiyat çekiyorlar fakat parçaları dışarıdan alırsanız toplamda 700 TL ye falan halledersiniz.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

Peki arkada oturanlar ağırlık olmazsa çok zıplıyorlar mı?

Havalı kilit olduğunu nasıl anlarım araçta?

Hız sabitleyici 2007-2008 modellerde yok mu? Sadece yeni modellerin üst donanımlarında mı var?
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

Havalı kilit olan modellerde direksiyonun solunda elektirikli ayna ayar düğmesi yanında üzerinde R/D LOCK yazan düğme mevcuttur.

Arkadakiler herhangi bir şekilde hoplamazlar.

Hız sabitleyici 2010 sonrası instyle modellerde var diye biliyorum ..[/b]
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

Arkada yaprak olduğu için yolcular zıplıyorlar deniyor o nedenle sordum.

Hız sabitleyicisi de istediğim için en azından 1-2 sene daha beklemem gerek sanırım :smiley:
 



Ynt: 2010 Model L200 Instyle

GezenGen' Alıntı:
Peki arkada oturanlar ağırlık olmazsa çok zıplıyorlar mı?

Havalı kilit olduğunu nasıl anlarım araçta?

Hız sabitleyici 2007-2008 modellerde yok mu? Sadece yeni modellerin üst donanımlarında mı var?
Benim aracımda ağırlık yok ama kabinin ağırlığı var ayrıca makaslardan 1 tanesini çıkarttım ve şu an binek otomobilden farksız ama tonajı düşürdük tabiiki.
Bence arkada oturanları düşünüyorsanız L200 den başka pickupa bakmayın, actyon zıplamıyor olabilir ama uzun yolda arkadakiler rahat seyahat edemezler.
 


Ynt: 2010 Model L200 Instyle

Ayrıca actyon ile sürekli 4x4 seyahat edemezsiniz. 4x2 gidersiniz ve ancak gerektiğinde 4x4 kullanabilirsiniz. Ancak L200 de hem sürekli 4x4 hemde 4x2 kullanabilirsiniz.
 





Ynt: 2010 Model L200 Instyle

2007-2008 modelleri bilmiyorumda.2010 model bizim aracımızda arkadaki yolcuların zıplaması gibi bi sorun yok.özellikle lastik havalarını çok yüksek tutmazsanız otomotivden farksız oluyor.ayrıca sürekli 4*4 kullanmanın farkıda çoktur.özellikle yüksek hızlarda virajlarda çok faydasını görürsünüz.ayrıca 4*4 lere ağırlık taktırmaya hiç gerek yok sadece aracı yavaşlatır zaten lastik havalarını kitapçıktaki bormal şartlarına getirince baya yumuşuyo araç.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

ahk40056' Alıntı:
2007-2008 modelleri bilmiyorumda.2010 model bizim aracımızda arkadaki yolcuların zıplaması gibi bi sorun yok.özellikle lastik havalarını çok yüksek tutmazsanız otomotivden farksız oluyor.ayrıca sürekli 4*4 kullanmanın farkıda çoktur.özellikle yüksek hızlarda virajlarda çok faydasını görürsünüz.ayrıca 4*4 lere ağırlık taktırmaya hiç gerek yok sadece aracı yavaşlatır zaten lastik havalarını kitapçıktaki bormal şartlarına getirince baya yumuşuyo araç.
Doğrusun 4x4 modunda giderken aracın arkası da stabil olduğu için ağırlık gereksiz. Ancak 4x2 modunda iken ağırlık yoksa her zaman tehlikedesiniz.
 

Ynt: 2010 Model L200 Instyle

Cevaplar için teşekkürler. Olursa bende arkasında kabin olmasını istiyorum. Şuanda da devamlı bir 4x4 kullandığım için devamlı 4x4 gidebilecek bir araç ilk tercihim olacak. Tek dezavantajı bana göre 2007-2008 modellerde hız sabitleyicisinin bulunmaması.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,831
Mesajlar
1,531,209
Kayıtlı Üye Sayımız
166,936
Kaydolan Son Üyemiz
Mehmetfv263

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst