3.5 V8 Defender Restorasyon Başlıyor

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan suattug Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 58
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 19,699
Bugün ön konsol için teyp yeri ve alt karter koruma , vites alt kısmı , arka sisler , ön sisler , hijack , kapı fitilleri siparişleri verildi . İç yer döşemeleri ve kapı kaplamaları anlaşıldı . Kaput üstü alüminyumlarımız ve dodikler takıldı . Yarın tekrar karbüratör ayarı ve sonrası tüpçüye gidecek . Beyin vs yeniymiş , tüpün yeri değişecek ve karbüratöre bağlantıları yapılacak. Arka uydurma tampon söküldü ve tampon köşeleri de alındı orjinali takılacak .Snorkel söküldü takmayacağım.





 

merak ettim, şnorkel neden takmıyorsunuz?

diğer yandan stickerlar çıkacak mı? bir kaplama, renk değişikliği?
 

Şnorkel in boru ve kıvrımlar uzadıkça performansta düşüme neden olduğu varsayımları mevcut . 10 beygirde olsa Defender için kayıp büyük. Zaten oraya kadar suda gezeceğimid e düşünmüyorum. Yerine yan havalandırma parçası ile kapatacağım ileride ihtiyaç duyarsam tekrar takarız. Yanlardaki stilkerların hepsini sökeceğım . Boya veya kaplama bu sene için düşümnüyorum. Bütün paramızı aracın yürüyenine harcadık ve sağlam bir araç yaptık. Bu benim beşinci arazi aracım, birer sene binip satmışım hep . bir sene memnun kalırsam boya vs öyle yapacağım.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 


Arkadaşlar merhaba bir süredir yazamadım . Bu süre zarfında arabanın tüm mekanik işleri bitti .
Döşemeci ile anlaşıp taban kısım döşemeleri komple siyah renk olarak değişti
Aracın altı astar , boya ve ziftlendi .
Arka silecek motoru arızalı biliyorduk tesisattanmış , düzeltilip çalıştırıldı bu arada su bidonu ve motorlarıda
değiştirildi.
Teyp ve hoparlör montajları yapılıp ses sistemi devreye alındı
Karter koruma sipariş edilmişti geldi siyaha boyandı ve takıldı
Kaput altı keçesi sipariş edildi
Orjinal otokar plastik paspaslar alındı ve konuldu.
Kaput kaldırma demiri ve onu tutan karşı malzemesi alınıp takıldı
Bütün bunlardan sonra arabayı boyacıya rütuş vs için çekerken ve bagajı kilitleyim derken anahtarı kırdık
Neyse cımbızla çekip 2 parçayı anahtarcıya götürdü arkadaşımız ve yeni anahtar yaptı ve işe yaradı yoksa
göğüs sökülecekti tekrar
Boyacımız aracı yıkadı ve tüm hatalar çatlak-patlaklar iyice ortaya çıktı. Bütçeyi yemiş olmamıza rağmen
aynı rengin koyusuna ( g4 rengi) boyanacak araç , diğer sıkıntılı yerlerde tamir edilecek . Aracın üstünü de
parlak siyaha boyayım istedim yani tavanını . Ruhsatta çift renk işleticez öyle görünüyor .Sene sonu ruhsat değişecekti zaten bu da aradan çıkmış olur .
Şu an boyada beklemedeyiz ....
 



Konuyu baştan okudum vallahi buraya en azından geçici bir boya atın gözünüze güzel gözüksün demeye gelmiştim ki siz boyaya vermişsiniz Elinize sağlık güzel bir planlama izliyorsunuz. Aşamaları fotoğraf ve videolarla bekliyoruz.

Defender'ınız hayırlı uğurlu olsun sizlere
 

Teşekkür ederim, güzel ilerliyor ve mutlu sona yaklaştık . Dediğiniz gibi geçici bir boya olacak artık. Darısı tüm defender isteyenlere