3.7 Liberty Arazi Şanzımanı Özellikleri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ALİ GÖK KJ Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 11
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 6,609

ALİ GÖK KJ

Kamp I
Mesajlar
197
Tepkime Puanı
66
Merhaba,

3.7 liberty aracım var. yavaş yavaş öğreniyorum arazi vitesi kullanımlarını

geçen hafta sonu inönü yaylasında bir gezimiz oldu biraz denemeler yaptık. Bir noktada tuhaf bir durumla karşılaştık

Ful time modunda iken bir ara sadece ön tekerler döndü arka tekerler hiç dönemdi ( epeyce dik bir rampa yukarı çimen çamur vs zeminde)

Bu aracın normalde arkalarının sürekli dönmesi gerekirmiydi. Tecrübeli abilerimiz görüşlerini söylediler ama tam bir mütabakata varamadık aracın olağan bir hareketimiydi yoksa bir problem sebebiylemi böyle oldu

Varmı bu konuda tecrübe yaşayan yada dikkat eden.

Özetle ful time modunda aracın sadece ön tekerlekleri dönüp arka tekerlerinin hiç dönmediği bir an olabilirmi ?
 

Etiketler
olamaz. adı üzerinde full time. olsa olsa arkalar döner sonra önler devreye girer çünkü orta kilit devrede değildir.
 

Merhaba , 2006 model 110,000 km de 2,8 kj araç kullanıcısıyım son zamanlarda sabahları motor soğukken parkan çıkarken motor stop ediyor sizce nedeni nedir ?
 

ısınınca bir probnlem varmı? ilk çalıştırmada motor, freni bırakıncamı stop ediyor? tekleyerek mi çalışıyor?
 

İlk çalışmasında en ufak bir sorun yok tek marşla çalışıyor, rolanti problemi veya çalışırken tekleme gibi sıkıntılarda yok .Motor soğukken ilk çalıştırdığımda birkac kez gaz verdiğimde tekleme gibi sorun olmuyor rolantide geri vites yapıp parktan cıktıktan sonra tekrar gaz vermeden vitesi d konumuna alırsam tekliyor ve stop ediyor
 




Merhaba,
Bende de 3.7 2005 makyajlı kasa var.
İlk arazi denememde diğer araç sağolsun vinçle çekmişti
fulltime modda çamurdan çıkmaya çalışırken video çekmişler, görünen oki bazen sadece ön tekerler dönüyordu bazende arkalar, bazende aynı anda. Sanırım böyle durumlarda fulltime yerine diğer seçenekleri kullanmak gerekir.
Yakın zamanda deneme fırsatı bulmayı umuyorum.
 

FT çamurda iş yapmaz. LO ya alıp vitesi 2 ye takın çıkmam diyeceği yer olmaz
 



eğer D ye aldığınızda stop ediyorsa şanzıman ile iligli bir problemden bahsedilebilir. çünkü tork konvertörü doğru çalışmıyor demektir. bu illa konvertörün bozuk olduğu anlamına da gelmez tabi. şanzıman kontrol ünitesinin içinde selenoid valfler var onlar kaçırırsa yada sıkışırsa da bu şekilde olabilir. hava sıcakken de aynısını yapıyormuydu? yapmıyorsa yağı ve filtreyi değiştirip denemenizi öneririm.
 

Merhaba bi konu hakkinda bilgi almak istiyorum 05323083061 araya bilirmisiniz
 




ne varsa low da var. ft şehir içi ıslak zemin vs asfalt sürüşüne iyi arazide low