KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Offroad yapsın yada yapmasın o sargılar sarılmazsa araca yazık olacak ;D.. üzerindeki makina standart bir makina değil unutmamak lazım .. Bu şekilde dolu makinaların sarılması şart ..
Bu cj ile pistte dönemeyeceğiniz için bu kadar ısıtamayacaksınız.Ancak Sargılar buji kablolarını koruyacaktır muhakkak.Sargıların headersın çıtırtı sesinide kestiğini unutmamak gerek.
Offroad yapsın yada yapmasın o sargılar sarılmazsa araca yazık olacak ;D.. üzerindeki makina standart bir makina değil unutmamak lazım .. Bu şekilde dolu makinaların sarılması şart ..
Offroad yapsın yada yapmasın o sargılar sarılmazsa araca yazık olacak ;D.. üzerindeki makina standart bir makina değil unutmamak lazım .. Bu şekilde dolu makinaların sarılması şart ..
durduğu yerde uzun süre yarım gaz üstü beklemediği sürece bu görüntü olmaz...
headers taktığınız her motor bu şekilde çalıştırıldığında aynı görüntüyü verir...dolu makinayla alakası yok...hatta daha devirli japon motorlarıyla daha fazla kızarıklık görürsünüz..
durduğu yerde uzun süre yarım gaz üstü beklemediği sürece bu görüntü olmaz...
headers taktığınız her motor bu şekilde çalıştırıldığında aynı görüntüyü verir...dolu makinayla alakası yok...hatta daha devirli japon motorlarıyla daha fazla kızarıklık görürsünüz..
durduğu yerde uzun süre yarım gaz üstü beklemediği sürece bu görüntü olmaz...
headers taktığınız her motor bu şekilde çalıştırıldığında aynı görüntüyü verir...dolu makinayla alakası yok...hatta daha devirli japon motorlarıyla daha fazla kızarıklık görürsünüz..
2000-6000 rpm dereceli egzantirik var araçta ve 1500 rpm rolanti deviri olacak .. standart bir cherooke 1500 rpm devirle seyir halindeyken 100 km civarı sürat yapıyor .. işin özü makina yüksek devirlerde çalışacak ve headerslar inanılmaz ısınacak .. sıcağı dışarı verirse ne olacak peki ?? Sağ headersın yanından benzin geçiyor ... sol headersın tam yanında fren merkezi duruyor
2000-6000 rpm dereceli egzantirik var araçta ve 1500 rpm rolanti deviri olacak .. standart bir cherooke 1500 rpm devirle seyir halindeyken 100 km civarı sürat yapıyor .. işin özü makina yüksek devirlerde çalışacak ve headerslar inanılmaz ısınacak .. sıcağı dışarı verirse ne olacak peki ?? Sağ headersın yanından benzin geçiyor ... sol headersın tam yanında fren merkezi duruyor
rölanti 1500 devir...çok yüksek bu...v8 için hele çok yüksek...o devirlerde zaten hararet tavan yapar...bi bildiğiniz vardır elbet...
sargıya gereksiz demedim ki zaten...suyu çamuru yer yemez elveda olayı dedim...off-road yapacaksa yazık olucak dedim...para boşa gidicek dedim...
2000-6000 rpm dereceli egzantirik var araçta ve 1500 rpm rolanti deviri olacak .. standart bir cherooke 1500 rpm devirle seyir halindeyken 100 km civarı sürat yapıyor .. işin özü makina yüksek devirlerde çalışacak ve headerslar inanılmaz ısınacak .. sıcağı dışarı verirse ne olacak peki ?? Sağ headersın yanından benzin geçiyor ... sol headersın tam yanında fren merkezi duruyor
rölanti 1500 devir...çok yüksek bu...v8 için hele çok yüksek...o devirlerde zaten hararet tavan yapar...bi bildiğiniz vardır elbet...
sargıya gereksiz demedim ki zaten...suyu çamuru yer yemez elveda olayı dedim...off-road yapacaksa yazık olucak dedim...para boşa gidicek dedim...
Frenler ciddi sorun olacak eğer öyleyse.Nascarda yarışmayacaksanız 8000-10000 dönen 1500 -2000lerde rölanti tutan motora ihtiyacınız olmayacak.1500 devir rölantisi olan araçta eğer arazi kutusunu atlas yada çift kutu yapmadıysanız yeri tutacağını düşünmüyorum.Gelin şu eksantiriği 700 lerden ileriye doğru güç bandı olan bir şeyle değişin derim işin başındayken.Söylediklerim kişisel fikirlerimdir, ukalalık olarak algılamayınız lütfen.