Arkadaşlar, 4x4 2012 bir Duster aldım (28000 km.de). Üzerinde Universal Cross Country (arazi lastiği) lastikler var. Karda işe yarar mı? Çamurda ne yapar?
İçeriye çok yol sesi alıyor, Cross Country lastikler yüzünden midir?
6 ileri şanzımanı var; çok araba kullandım ama hiç böyle araba görmedim. Tahmin ediyorum 1. ve 2. vitesler arazide bayağı bir başarı gösterecek. Normal yolda arabayı 6 vites kullanmaya gerek yok, 2 ile kalkıp 4'e, az gidip 6'ya atabiliyorsunuz. Kesinlikle 7. vites istiyor, çünkü 6. vitesle 110 km/s ile giderken neredeyse 3000 devri geçiyor.
Uzun yolda araba boşken 90-110 km/s süratle gösterge 8.6 yakıt gösteriminde çakılı kalıyor. Bu arabalar için "az yakıyor" diyenler daha önce nasıl arabalar kullandılar acaba? Serviste baktırdım, "her şey normal" dediler. Sizce de bu durum normal mi? Bilgisayarında bir arıza olabilir mi?
Ön-arka koruma barları çıkmacılardan temin edilebiliyor mu?
Arazi arabasına alaşım jant koymuşlar, sorun teşkil etmiyor mu?
Ön yolcu koltuğuna ağırlık sensörü koyacaklarına, ön kaputa amortisör koyacaklarına; bilgisayarına dış ısı göstergesi, sol kapı koluna da cam kumandalarını koyamazlar mıydı acaba?
Bu arabaya otomatik far sensörü taktıranınız oldu mu, nasıl netice aldınız?
Sileceklerin son hızı yeterli değil, arttırılabilir mi, nereden, ne şekilde?
Bilhassa yanlara ve ön kaputa şeffaf koruma filmi tavsiye eder misiniz? Renkli olanlar sadece belli bölgelere uygulandığında abes durmuyor mu? (arabam metalik mavi renkte)
Yüksek taşlık arazi egzoz için tehlike arz ediyor mu, ediyorsa egzoz korumaya alınabiliyor mu?
Daha iyi bir netice için ön ampulleri değiştirmeli miyim; evet ise hangi ampulleri tavsiye edersiniz?
Sis farları gerçekten işe yaramakta mıdır?
Ben hep klimada kullandım, klimanın açık olması yakıtı arttırıyor mudur? (Daha öncesinde 2010 Multix Kangoo'mda etkilemiyordu)
Kitapçığı, normal yolda, arabanın şanzıman ayarını auto'da tutmayı tavsiye eder gibi; 4x2'de tutsak bir sakıncası var mıdır, belki de yakıtı daha düşebilir mi?
Şimdiden teşekkürler.
İçeriye çok yol sesi alıyor, Cross Country lastikler yüzünden midir?
6 ileri şanzımanı var; çok araba kullandım ama hiç böyle araba görmedim. Tahmin ediyorum 1. ve 2. vitesler arazide bayağı bir başarı gösterecek. Normal yolda arabayı 6 vites kullanmaya gerek yok, 2 ile kalkıp 4'e, az gidip 6'ya atabiliyorsunuz. Kesinlikle 7. vites istiyor, çünkü 6. vitesle 110 km/s ile giderken neredeyse 3000 devri geçiyor.
Uzun yolda araba boşken 90-110 km/s süratle gösterge 8.6 yakıt gösteriminde çakılı kalıyor. Bu arabalar için "az yakıyor" diyenler daha önce nasıl arabalar kullandılar acaba? Serviste baktırdım, "her şey normal" dediler. Sizce de bu durum normal mi? Bilgisayarında bir arıza olabilir mi?
Ön-arka koruma barları çıkmacılardan temin edilebiliyor mu?
Arazi arabasına alaşım jant koymuşlar, sorun teşkil etmiyor mu?
Ön yolcu koltuğuna ağırlık sensörü koyacaklarına, ön kaputa amortisör koyacaklarına; bilgisayarına dış ısı göstergesi, sol kapı koluna da cam kumandalarını koyamazlar mıydı acaba?
Bu arabaya otomatik far sensörü taktıranınız oldu mu, nasıl netice aldınız?
Sileceklerin son hızı yeterli değil, arttırılabilir mi, nereden, ne şekilde?
Bilhassa yanlara ve ön kaputa şeffaf koruma filmi tavsiye eder misiniz? Renkli olanlar sadece belli bölgelere uygulandığında abes durmuyor mu? (arabam metalik mavi renkte)
Yüksek taşlık arazi egzoz için tehlike arz ediyor mu, ediyorsa egzoz korumaya alınabiliyor mu?
Daha iyi bir netice için ön ampulleri değiştirmeli miyim; evet ise hangi ampulleri tavsiye edersiniz?
Sis farları gerçekten işe yaramakta mıdır?
Ben hep klimada kullandım, klimanın açık olması yakıtı arttırıyor mudur? (Daha öncesinde 2010 Multix Kangoo'mda etkilemiyordu)
Kitapçığı, normal yolda, arabanın şanzıman ayarını auto'da tutmayı tavsiye eder gibi; 4x2'de tutsak bir sakıncası var mıdır, belki de yakıtı daha düşebilir mi?
Şimdiden teşekkürler.