69 Tuzla Willys Motor Revizyonu

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan huseyin43 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 265
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 70,527

Etiketler
lastikleri de aldık abi ama bizim difransiyel kurtarırmı bilmiyorum

dif. oranları 43-8 di
lastik ebatını yarın kesin bilği veririm
 

huseyin43' Alıntı:
kupayı kaldırcaz ona bi fikrin varmı abi 3-4 cm kadar önden sadece
Gördüğüm kadarıyla kupa üzerinde de zaten birtakım modifiyeler yapılmış durumda ve tam durumu nedir kestirebilmem zor.
Aklıma ilk gelen arazi kollarının öne ve arkaya hareket mesafesini kısaltabilir ve kollar tam konumda yerlerine oturmaya bilir.Bu durumda kolların içerisinden yukarı çıktığı o boşluk sacını bir ihtimal öne doğru biraz daha kesmek ve ovalleştirmek zorunda kalabilirsin.Yanı sıra gaz pedalı, fren ve debriyaj pedal boşlukları üzerende uğraşırsın diye tahmin ediyorum.
Kolay gelsin
 

huseyin43' Alıntı:
lastikleri de aldık abi ama bizim difransiyel kurtarırmı bilmiyorum

dif. oranları 43-8 di
lastik ebatını yarın kesin bilği veririm
Şayet bu arabaya gerçekten ve ciddi anlamda arazide binecek isen benim naçizane önerim 6.00-16, 6.50-16 , 7.00-16 NDT veya NDCCT lastikten şaşma derim.
Lastik tabanını nekadar genişletirsen patinaj oranı o kadar artar.
Daha ufak ve sıkça bir diş yapısına sahip lastik ile çamurda tutunman o kadar daha azalır.( Bu tarz lastik sahil kesimlerinde plaj kumları üzerinde biraz da havalarını boşaltarak avantaj sağlar,fakat genel anlamda arazide jeepin yeteneklerini büyük oranda azaltır.)
 





abi lastikleri jantlarıyla beraber arkadaşım hediye etti yani bi seçim yapmak zorunda kalmıyacagım ve takmayı düşünüyorum
lastik ebatı:kumho 265/70 16R 122 S
http://lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=2665
 


fotoğrafları çekmeye fırstım olmuyor arada dükkana işler geliyor bi yandan elektirik tesisatını düşüyorum bi yandan müşterilerle ilgileniyoruz.

size en kısa zamanda yeni fotografları yükleyeceğim

bu arada balatalar değişti ve arka flanşlar ayarlandı ve bijonlar değişti arkaya stepneye lastik aldık jant farklı olucak ama(suziki vitara olması lazım). ön traftaki sinyalleri değişik bişi yaptık ucuz yollu turk işi snorkeli ayarladım ve yağlı hava filtresi yaptık aracın kupayı sıfırdan kendimiz yapttık yani made in Turkish

yeni fotolar yarın yolda =)
 









Elektirik tesisatı sıfırdan tekrardan döşeniyor herbir kablosu soketi lambası
arkaya stepne olara kullanıcagım lastık suziki jantı olan
sinyaller biraz dandik oldu ama pekbişi görünmiycek sanırım önden
balataları değiştirdim fren ayarlarını yaptım
Flanşlar bağladık (lastikleri takmadık boyada batmasın diye )
snorkel ayarlandı ve yağlı hava filtresi
makaslar ve makas burcları değişti
direksiyon kutusu tornada işlem gördü dahada yumuşadı
vs.. vs... daha bi çok şeyvar yapılan uğraşıyoruz işte
koltuklar deri döşenecek döşemecide koltuklar
aklıma geldikçe yazıyorum
Halgen (Germany malı) sisler takıldı yerleri hazılandı
kaputa tel bağladık pistonlu açılır yaptık (teli çektiginde kendi açılıyor.)
aklıma gelenler bunlar =)