
discovery-V8' Alıntı:Kürşad benim şahsi fikrim TC ile birlikte çalışmaz bu kilitler ,ya biri ya diğeri devrede olur, %100 olduğu için TC devreye bence hiç girmez bile, orta kilit ve TC muhteşem bişey daha üstün bişey düşünemiyorum.
Bu kombinasyonda kullanan birinide hiç duymadım, TC tamamen iptal edilse , düz şanzıman olsa ben bunu alır takardım ama senin şartlarında bana biraz lüzumsuz gibi geldi.
Yanlış anlaşımasın Sağlamlık bakımından %100 kilit hele detroit tartışılmaz bile, arıza oranı milyonda 1 den az, hele iç yapısnın sağlamlığı normal rover diff tenen az iki kat daha sağlam ayna mahruti kırılmadığı sürece araç yürür, sanılanın aksine aks kesme olayı kesinlikle azalır, çünkü yükü hep 2 aksa eşit dağıttığından herzaman akslara bincek yük yarıya bölünür, düz yolda falan hiç hissedilmez. Benim kafamı karıştıran TC ile veya TC siz kısmı, eğer çok ucuz ise bence al tak durum nedir görelim bende merak ettim![]()
yavuz-çelikel' Alıntı:tak gitsin bence sağlam bir parça o malzeme. Bendede var %100 powertrax şimdilik masamda duruyor. ;D ;D
Hocam bizdeki ilk serieste lpg yoktu 2. sinde 15 sene boyunca kullandık benzinde kim tutat zate ben lpg den bahsediyorumacemi80' Alıntı:Belki benimki LPG li olduğu için bu senin dediğini hiç bir zaman yapamadı ;D
Abi bulmadınki bana Ankaradan bir işdiscovery-V8' Alıntı:
Nedense bu aralar hiç haberimiz olmadan buluşuluyor korkmayın yavv tee izmitten gelecek değilimdiscovery-V8' Alıntı:Günaydın millet ,
Kerim çıkmış ortayada Çağlar kayıp ;D ;D ;D
yunus bager' Alıntı:Nedense bu aralar hiç haberimiz olmadan buluşuluyor korkmayın yavv tee izmitten gelecek değilim)))
Tempus' Alıntı:hava korugu bozulmasi veya o koruklerin pompasinin bozulmasicozumu 400 liraya bir cift yay ve amortisor bir daha sorun yok
cihanülker' Alıntı:tabi canım ,koca land rover , fabrikasının aklına hiç gelmemiş bu yayları takmak ,körükle daha kolay hallederiz deyip yoksa körüğü daha uygunmu görmüşler acep![]()
![]()
![]()