Uzun yol asfalt kullanımında çok etmiyor ama araziye girince 2 katı hatta daha fazla farklar oluşuyor. Low vites karda yardırma şeklinde 4.0 motor 1 TL yakarken 5.2 , 2 TL hatta daha bile fazla yakabiliyor. XJ Kasa 4.0 lt motor ile G.C 5.2 arasındaki fark ise daha da fazla oluyor sebebi ağırlık,aralarında 500 kg kadar bir fark var.
Uzun yol asfalt kullanımında çok etmiyor ama araziye girince 2 katı hatta daha fazla farklar oluşuyor. Low vites karda yardırma şeklinde 4.0 motor 1 TL yakarken 5.2 , 2 TL hatta daha bile fazla yakabiliyor. XJ Kasa 4.0 lt motor ile G.C 5.2 arasındaki fark ise daha da fazla oluyor sebebi ağırlık,aralarında 500 kg kadar bir fark var.
LPG için ama kıyas için diğer araçlarında bilgisini vereyim böyle bir araziye girdiğinizde Lada Niva 70 krş , Dizel Defender 70-80 krş. V8 sürekli dip gaz bas-çeklerde çok fazla tüketiyor.Ama şu var sizi L200, o tür araziye girsin 20 lt tüketimleri de bulur.Amaç offroad ve yakıt tüketimi öncelik ise XJ 4.0 lt harici alternatif yok.
Yok ben doğa gezisinde kullanacağım,arada sırada 4 low ihtiyacım olur derseniz 50-75 krs arası tüketimleri yakalarsınız Jeeplerde.
çok ağır arazi şartlarında benim araçta 70 lt ile 310 km yapıyor V8 bana göre değil anladım en iyisi 4.0 bakmak çünkü en nefret ettiğim şey arazide yakıt bitmesi ee malum benzin fiyatlarıda uçuk kendi adıma söylüyorum öyle sürekli depo dolduramam benzinde fena sarsar..teşekkürler cevaplarınız için
hayırlısı inşallah.İzmir de varmış bi tane masrafsız tamircim söyledi 89 yada 90 / 4.0 ben görmedim ama çok temiz diyorlar.Fiyatı 32.000 tl miş.Ben görmedim ama size bi fikir olsun diye yazıyorum.
XJ az yakar,LPG'li düz yolda 30-35 krş,doğa gezisi türü yayla yollarında 50-60 krş,ağır arazide de eğer sürekli dip gaz yapmazsanız en fazla 1 TL yakar. Bakım ve parça maliyetleri ucuzdur,kalkarsınız altından kısacası. Bütçeyi ve hangi şehirde olduğunuz söylerseniz birkaç araç önerebilirim size.