ingiliz motor ehliyetimi malesef burada turk motor ehliyetine ceviremiyorum.
o yuzden burada bir daha ehliyet alacagim. ankara'da bildiginiz guvenilir ve fazla kasmayan bir kurs bilen var mi? varsa irtibat bilgilerini verirse sevinirim..
Ulusan Motor'un, Adventure Sürüş Okuluna başvurabilirsin,
hiç kullanmayı bilmiyorsna bile öğretiyorlar, biliyorsan da ehliyet sahibi yaparlar,
0.312.440 17 17
Murat KIZAK tan selam soyleyebilirsin hocam
delizi ne yaptın ehliyet işini halledebildin mi?. Halledemediysen emek 4. caddede 4.44 motor var. Orası her konuda yardımcı olur. Tolga Yurtören ile görüşebilirsin.
Hayırlısı olsun kardeş. Umarım herşey gönlünce olur. Ne tür bir motor istiyorsun? Enduro tarzını seversen motorumu satıyorum. Baya bi maddi sıkıntıya girdim. Yazı motorsuz geçirip kışın durumu düzeltebilirsem yeni bir motor alacağım inşallah. Motora bakmak istersen linki aşağıda. Kendine iyi bak.
selam EagleOzzy,
guzel ve temiz bir motorun var. umarim kisa zamanda iyi bir musteri bulursun. ben bunun yakin kardesi olan f650 kullandim uzun zaman, sonra beni istanbulda birakti. simdi planim honda transalp almak nasip olursa. esasen sifir almayi dusunuyorum ben. o yuzden biraz daha para biriktirmem gerekecek.
selam EagleOzzy,
guzel ve temiz bir motorun var. umarim kisa zamanda iyi bir musteri bulursun. ben bunun yakin kardesi olan f650 kullandim uzun zaman, sonra beni istanbulda birakti. simdi planim honda transalp almak nasip olursa. esasen sifir almayi dusunuyorum ben. o yuzden biraz daha para biriktirmem gerekecek.
Beni İstanbul' da bıraktı derken neyi kastettin anlayamadım. Ayrıca transalp çok yakıt tüketen bir motordur. Umarım en kısa zamanda istediğin motora kavuşursun.
motor patladi istanbulda. ust uste 3 sorun cikartti. yuzu astarini gececekti. ben de gumruge biraktim. sonra da ucakla dondum.
nasip degilmis diyorum o zaman daha otesi.
simdi yeni planlar var..
transalp'e gelince. karburatorlu oldugu icin biraz fazla yaktigini biliyorum. ama enjektorlunun cikartabilecegi bir sorunu cozmek cok daha zor. o yuzden karburatorlu bir motor almayi dusunuyorum.
motor patladi istanbulda. ust uste 3 sorun cikartti. yuzu astarini gececekti. ben de gumruge biraktim. sonra da ucakla dondum.
nasip degilmis diyorum o zaman daha otesi.
simdi yeni planlar var..
transalp'e gelince. karburatorlu oldugu icin biraz fazla yaktigini biliyorum. ama enjektorlunun cikartabilecegi bir sorunu cozmek cok daha zor. o yuzden karburatorlu bir motor almayi dusunuyorum.
geçmiş olsun hocam,
her ne kadar Transalp biraz fazla yakıyor gibi gorunse de, uzun zamandaki parca bakım giderleirni de dikkate aldığında bir çok endurodan daha avantajlıdır,
50 bin km dağ taş XL600 V Transalp kulanan bir endurou olarak içini dışını çok iyi bildiğim bu makine cidden çok dayanıklı ve zevklidir, uzun yolda çok rahattır,
karbüratörlü makine her zaman daha avantajlıdır, özellikle endurolarda, endurocular memleketin ücra yerelirnde gezidkleirndne çok kötü yakıtlarla karşılaşmaktadırlar, o nedenle injeksiyon sistemi bozulduğu anda kalırısnız, ama karburatorde ya hissetmezsin ya da bir kac tekler, atar pisliği,
injeksiyonlu endurosu olan arkdaşlarla aynı sahte benzini aldığımızda benim karburatorlu hissetmedi bile, ama injeksiyonlunun çekişi hissedilir şekild edüştü